Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hory sheet!

Må samle crewet da, blir litt stress vi er 7stk,men får velge de beste^^

Vi var faktisk 7 stk selv, så 4 av oss gjorde Criminal Mastermind, og de andre 3 fikk med en random person til heist ;) 

Så byttet vi, så noen måtte gjøre Criminal Mastermind flere ganger, men fortsatt gøy! 

 

Det vi gjorde var å ta mye pauser, og maks 1 heist hver dag, så tok litt tid, men da var vi mer konsentrerte. 

Lenke til kommentar

 

Hory sheet!

Må samle crewet da, blir litt stress vi er 7stk,men får velge de beste^^

Vi var faktisk 7 stk selv, så 4 av oss gjorde Criminal Mastermind, og de andre 3 fikk med en random person til heist ;)

Så byttet vi, så noen måtte gjøre Criminal Mastermind flere ganger, men fortsatt gøy! 

 

Det vi gjorde var å ta mye pauser, og maks 1 heist hver dag, så tok litt tid, men da var vi mer konsentrerte. 

 

 

Må du gjøre det med de samme folka, eller er det nok at DU komme gjennom alle heista i riktig rekkefølge uten at noen dør?

Lenke til kommentar

Er det dumt å bruke "ekte penger" for å få ingame? Åssen i helv. Skal jeg få råd til alt? :rofl:

 

Noen andre som har gjort? Eller sparer dere bare? :p

 

Evt noen som vil gjøre heists?

 

Om du gjør en innsats så går det greit å få inn penger, det tar selvfølgelig litt tid.

Har tjent ca 1 mill etter jeg kjøpte huset mitt som jeg tror kostet 500k, preordet så jeg begynte med litt $$$$.

 

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe penger.

Lenke til kommentar

 

 

Hory sheet!

Må samle crewet da, blir litt stress vi er 7stk,men får velge de beste^^

Vi var faktisk 7 stk selv, så 4 av oss gjorde Criminal Mastermind, og de andre 3 fikk med en random person til heist ;)

Så byttet vi, så noen måtte gjøre Criminal Mastermind flere ganger, men fortsatt gøy! 

 

Det vi gjorde var å ta mye pauser, og maks 1 heist hver dag, så tok litt tid, men da var vi mer konsentrerte. 

 

 

Må du gjøre det med de samme folka, eller er det nok at DU komme gjennom alle heista i riktig rekkefølge uten at noen dør?

 

Alle heist'ene må gjøres på hard, med de samme folka i rekkefølge fra heist nr 1 (fleeca joob). 

Ingen som er med i heistet kan dø, hvis en dør, så resettes det for ALLE sammen

Lenke til kommentar

Noen som sliter med at mouse cursor ikke kan flyttes over hele skjermbildet (i menyer og f.eks når man skal lukke pop-ups i "friend request")?

 

Cursoren møter en usynlig vegg som gjør at jeg bare kommer 70% av skjermbildet til høyre og likedan nedover.

 

Har prøvd å endre oppløsning både i spillet og i Windows, men ingenting hjelper - bortsett fra å bytte til windowed mode de gangene jeg *må* bruke cursor over hele bildet (friend request)

Lenke til kommentar

Jeg har bare gjort de to første heista online (som host) med randoms. Med litt rusk i begynnelsen, har jeg vært utrolig heldig og greide begge med én checkpoint restart. Men de var ganske forskjellige. Prison Break var mer eller mindre masseslakt av offentlige tjenestemenn, mens Fleeca Bank var mer et klassisk bankran uten at du trengte å skyte noen. Hvordan er de senere ranene, egentlig? Er det mulig å gjennomføre de på en ryddig måte, eller blir de alle en slags Call of Duty voldsorgie på slutten?

Lenke til kommentar

Jeg har bare gjort de to første heista online (som host) med randoms. Med litt rusk i begynnelsen, har jeg vært utrolig heldig og greide begge med én checkpoint restart. Men de var ganske forskjellige. Prison Break var mer eller mindre masseslakt av offentlige tjenestemenn, mens Fleeca Bank var mer et klassisk bankran uten at du trengte å skyte noen. Hvordan er de senere ranene, egentlig? Er det mulig å gjennomføre de på en ryddig måte, eller blir de alle en slags Call of Duty voldsorgie på slutten?

 

Det er vel et oppdrag hvor du må være du ikke må bli oppdaget (stealth kills), resten som jeg har vært med på er det "call of Duty voldsorgie".

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Stealth oppgradet var helt fantastisk, gjorde det sammen med 3 kompisser, skulle ønske det var mer av den typen oppdrag i heistenne, hvor vi må time skudd oppimot hverandre for å ikke bli oppdaget osv. Utrolig gøy :D

Yeah, synd det ikke er mer av den slags. Jeg liker å spille Hitman og Splinter Cell på høyeste vanskelighetsgrad, så det oppdraget passa meg utmerka. Ble til at jeg tok alle fiender som var alene, mens vi safa med en spiller til for de som var to og to sammen.

De kunne spart seg for den hackinga på slutten dog, røyk lett på tid pga. det den første gangen (dvs. vi var vel ca. 50 meter fra å klare det). På alle Youtube-videoer jeg har kommet over går alt av hacke-minigames veldig sakte, men jeg synes alle går absurd fort i den versjonen av spillet jeg har selv. Deilig med tidspress, 3 stykker som stoler på deg og et minigame som kun blir slått av drikkespillet i Watch Dogs.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Stealth oppgradet var helt fantastisk, gjorde det sammen med 3 kompisser, skulle ønske det var mer av den typen oppdrag i heistenne, hvor vi må time skudd oppimot hverandre for å ikke bli oppdaget osv. Utrolig gøy :D

 

Jeg gjorde det idag (ikke som leader) og det ble til at 2 stk løpet rundt å kverka alle. Funket fint og vi kom oss vekk med god tid til overs :p 

Lenke til kommentar

Nå har spillet vært ute i over 3 uker og jeg har fortsatt ikke spilt mer enn 5 timer totalt... Det krasjer etter 5 min og noen ganger krasjer det før jeg kommer inn på startmenyen. Jeg er så lei. Har gjort ALT av triks jeg har klart å google meg til, og alt som står på Rockstar Support. Jeg har kjøpt det på hardcopy, men etter å ha brukt utallige timer på å installere for å så finne ut at jeg må gjøre det på nytt siden jeg hadde en "é" i Windows brukernavnet ga jeg opp å kjøpte en Steam versjon. Så kan jeg si jeg er mildt lei dette etter å ha nesten brukt 1K på det møkkaspillet her.

 

Har sendt ticket til Rockstar Support, men det tar jo flere dager før man får svar. Når man endelig får svar er det bare noe generelt piss med linker til guider for å "fikse" problemet. Har vært igjennom de alle uten noe hell. Nei fy faen. Også prøve å pengene tilbake fra Steam? HA! GLEM DET! Greit å få lufte seg litt her. Ellers hadde det blitt IRL GTA her jeg bor   :realmad:

 

Er det bare jeg som har fortsatt problemer med krasjer hver forbanna gang jeg starter spillet?

Endret av Demonickon
Lenke til kommentar

Stealth oppgradet var helt fantastisk, gjorde det sammen med 3 kompisser, skulle ønske det var mer av den typen oppdrag i heistenne, hvor vi må time skudd oppimot hverandre for å ikke bli oppdaget osv. Utrolig gøy :D

 

Eller tatt fra et CoD oppdrag som faktisk VAR bra: én på bakken og én i air support med IR vision. Eller et annet CoD-inspirert oppdrag der du var to snipere i Chernobyl.

 

Skulle ønske vi kunne lage oppdrag mot AI i editoren...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha fikk prøvd meg litt med rockstar editoren  :w00t:

-Det er sikkert og visst man kan få til mye fedt

-Man kan ikke gå langt vekk med kameraet, i det hele tatt

-litt halvklumsete løsninger her og der, men det er slik man blir vandt til :p

 

https://www.youtube.com/watch?v=O6Wy2aewKk4

 

litt kjipt at den siste scenen ble ødelagt av en renderfeil :/

Endret av Zunn
Lenke til kommentar

Jeg lagde en ny video mest for å vise tilfeldig og merkelig NPC-oppførsel jeg kom over. Har lagt merke til at bildekvaliteten ikke blir så bra når jeg gjør alt i Rockstar Editoren, så skal begynne å bruke FRAPS og et eksternt redigeringsprogram fra nå av. Men fikk i alle fall gjort achievement'en ;)

 

Lenke til kommentar

Jeg har selv merket mye rar oppførsel, for eksempel om du følger en som har purken etter seg, etter en stund ser det ut som NPCen glemmer å bruke korteste vei, og da ender det opp med at han prøver å gå gjennom en vegg :p Har egentlig drevet å følge etter mange(hehe) for å se om AI-en er like bra som Rockstargames skulle ha det til, og det viser seg å være helt feil..

 

Hadde vært kult om npcer gikk på butikken, parkerte utfor huset sitt å forsvant inni, hele greia hadde følt mye mer organisk ut :p

Endret av Zunn
Lenke til kommentar

Har hatt spillet i en ukes tid nå og kan ikke si noe annet enn at jeg stortrives med det, og så langt har ikke spillet krasjet, men får litt "stutter" etter jeg har pauset spillet. Bortsett fra det så synes jeg kanskje det er litt for lett å stikke av fra politiet som virker en smule desorientert til tider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...