Gå til innhold

GTA 5 - PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og noen randoms tok det missionet perfekt 4 ganger, men så var det en bug som gjorde at vi ikke mistet politiet da vi var i flyet. På femte forsøk sa vi at det var det siste. Vi fløy og fløy i ca 30 minutters tid overalt.. til slutt mistet vi politi! Utrolig irriterende!

Lenke til kommentar

Jeg og noen randoms tok det missionet perfekt 4 ganger, men så var det en bug som gjorde at vi ikke mistet politiet da vi var i flyet. På femte forsøk sa vi at det var det siste. Vi fløy og fløy i ca 30 minutters tid overalt.. til slutt mistet vi politi! Utrolig irriterende!

Man skal bare fly til waypoint :p

Lenke til kommentar

En ting jeg skulle ønsket i GTA Online er at når en person velger å quitte, så ble de gjenværende 3 satt tilbake i lobby, ikke at man må starte hele prosessen med å finne spillere på nytt

og i heist hvis noen leaver, at man kan fullføre som 3 players istedetfor å bli kastet ut i freeplay igjen, grunnen til at jeg ikke spiller med randoms. for mye "player has left the game"

Lenke til kommentar

Sliter med sykt med frameratsdrops.. har 4-veis SLI 980 gtx med vannkjøling.. da skulle det ikke være noe problem med noen spill, skulle en trodd.  

ofte nedi 40 fps.. noen tips?

Før noen går i totalt rage-mode og sier at det er en skrytepost så er jeg oppriktig ute etter tips fra dere.. 

Lenke til kommentar

Sliter med sykt med frameratsdrops.. har 4-veis SLI 980 gtx med vannkjøling.. da skulle det ikke være noe problem med noen spill, skulle en trodd.

Før noen går i totalt rage-mode og sier at det er en skrytepost så er jeg oppriktig ute etter tips fra dere..

Har du på overclock? I så fall, skru av den og test. Har et 7970 og jeg kunne ikke bruke en høyere klokk, for da fikk jeg vildsomme framedrops. Skjer bare i gta V
Lenke til kommentar

Har du på overclock? I så fall, skru av den og test. Har et 7970 og jeg kunne ikke bruke en høyere klokk, for da fikk jeg vildsomme framedrops. Skjer bare i gta V

Har ikke overclock nei, kun standard alt

Lenke til kommentar

Du kan også prøve å skru av noen av advanced setting, de gjør ekstremt lite visuelt men forbedrer fps noe helt sykt :D

Skrudd ned til 50% på distance scaling og shadow distance.

Også skrudd av high resolution shadow

Lenke til kommentar

hei, det har kommet en del patch oppdateringer til gta v pc, nesten hver patch er på rundt 350mb, jeg lastet inn en patch for 4 dager siden, og jaggu så kom det en ny i går på nøyaktig 350mb. får dere patch nedlastinger på samme størrelse dere også? rart det alltid er 350mb, det tar jo flere timer og laste ned

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...