Gå til innhold

GTA 5 - PC

Anbefalte innlegg

En person spør hvor mye AA folk bruker, og vi får et fjell av fullstendig uinteressante innlegg som svar på dette spørsmålet. Folk har forskjellig maskinvare og da bruker man forskjellige innstillinger. Finn ut hva som passer for deg selv! Å spørre om dette er som å spørre om hva slags skostørrelse andre har før du selv kjøper sko.

Denne tråden har blitt brukt til dette lenge. Om det blir for ille har du sikkert muligheten til å opprette en egen tråd for support til GTAV.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En person spør hvor mye AA folk bruker, og vi får et fjell av fullstendig uinteressante innlegg som svar på dette spørsmålet. Folk har forskjellig maskinvare og da bruker man forskjellige innstillinger. Finn ut hva som passer for deg selv! Å spørre om dette er som å spørre om hva slags skostørrelse andre har før du selv kjøper sko.

Denne tråden har blitt brukt til dette lenge. Om det blir for ille har du sikkert muligheten til å opprette en egen tråd for support til GTAV.

Word mate :) 

Lenke til kommentar

Support? Hva har det med saken å gjøre? Så du spørsmålet til uggy?

hvilken anti-aliasing bruker folk her inne? Og hva kjører dere på med på advanced graphics?

Jeg hadde forstått om spørsmålet var hvor mye AA folk bruker med en spesifikk kombinasjon av maskinvare, men den generelle formuleringen gjør at spørsmålet er uten mål og mening.
Lenke til kommentar

Er det noen som har tjent summer å snakke om på stock marked uten å bruke Lester metoden? Føler at alt jeg kjøper aldri går oppover igjen, dvs kanskje noen veldig få prosenter opp noen ganger før det brått detter ned på nytt bunnivå. Har ikke tjent noenting på børsen enda jeg :p

Lenke til kommentar

Bruker dere XONE kontroll eller X360 dere som bruker det? Skulle innom etter sistnevnte på Elkjøp/Expert i dag, men de har ikke.

Vet jeg kan bestille på nett, men skulle hatt til i morgen.

GTA V støtter alt av kontrollere, så du kan bare kjøpe en PS4 kontroller, og den vil fungere out-of-the-box. Veldig greit å koble de til trådløst også.

Og jeg begynner å bli lei "timed out session" melding nesten hver loading på online...

Drittlei.

Får bare det om jeg alt-tabber.
Prøv å bruk alt+enter for å sette spillet i vindumodus. Så skrur du av "Pause og game-focus loss" tingen i settings. Da har du ihvertfall delvis oversikt over spillet samtidig som du kan gjøre andre ting.

hvilken anti-aliasing bruker folk her inne? Og hva kjører dere på med på advanced graphics?

2xMSAA+TXAA. Eventuelt FXAA om jeg legger merke til mye aliasing. 4xMSAA og 8xMSAA er kun ytelsessluk og vil ikke gjøre veldig mye for grafikken. Spesielt 8xMSAA som mest sannsynlig vil putte GTAV i 1FPS mode.
Nei? Har selv motioninjoy innstallert og brukt det i et par år, men broren min fikk ikke brukt pskontroll rett i spillet.
Lenke til kommentar

Har selv motioninjoy innstallert og brukt det i et par år, men broren min fikk ikke brukt pskontroll rett i spillet.

Skal du bruke playstation-kontroller på PC, IKKE bruk Motioninjoy. Det er forferdelig programvare. Kinesisk spyware.

Et mye bedre alternativ:

http://emulation.gametechwiki.com/index.php/SCP_Driver_Package

Innstallerte det for kanskje to år siden, og funker bra nok for meg.
Lenke til kommentar

Har selv motioninjoy innstallert og brukt det i et par år, men broren min fikk ikke brukt pskontroll rett i spillet.

Skal du bruke playstation-kontroller på PC, IKKE bruk Motioninjoy. Det er forferdelig programvare. Kinesisk spyware.

Et mye bedre alternativ:

http://emulation.gametechwiki.com/index.php/SCP_Driver_Package

Innstallerte det for kanskje to år siden, og funker bra nok for meg.

Jeg sa ikke at den ikke funket. Problemet er at du må være online for at en driver skal funke skikkelig, og at den sender info til Kina.

Lenke til kommentar

En ting jeg skulle ønsket i GTA Online er at når en person velger å quitte, så ble de gjenværende 3 satt tilbake i lobby, ikke at man må starte hele prosessen med å finne spillere på nytt

Endret av NinjaVal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting jeg skulle ønsket i GTA Online er at når en person velger å quitte, så ble de gjenværende 3 satt tilbake i lobby, ikke at man må starte hele prosessen med å finne spillere på nytt

Eller at man kunne fortsette og invitere noen mid-game.

Lenke til kommentar

Hva mener du?

Han mener at det virker unødvendig at resten av folka blir bootet ut oppdraget (ut til selve byen igjen), framfor å gå tilbake til lobby. Hadde spart masse tid om man bare ble plassert tilbake til lobbyen.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tro det, først forsøk Prison Break.

Vi kom oss faktisk så langt at vi hadde fått tak i fyren, kommet oss i flyet, hoppet ut av flyet og skulle lande på stranden.

3 folk satt i helikoptere mens vi ventet på nr 4 som skulle lande. Du tror vel ikke at han klarte å kræsje i fjellveggen og døde...

Hjelpe meg!!

Trodde faktisk det skulle gå selv om det var random folk, så skjedde dette..

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Da gjorde du det bedre enn meg, kom såpass langt at vi skulle gå ut av bussen inne i fengslet, og det første random dude/dudine gjør er å trekke frem rifla og skyte vilt rundt seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...