FrankBjarne Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 En person spør hvor mye AA folk bruker, og vi får et fjell av fullstendig uinteressante innlegg som svar på dette spørsmålet. Folk har forskjellig maskinvare og da bruker man forskjellige innstillinger. Finn ut hva som passer for deg selv! Å spørre om dette er som å spørre om hva slags skostørrelse andre har før du selv kjøper sko. Denne tråden har blitt brukt til dette lenge. Om det blir for ille har du sikkert muligheten til å opprette en egen tråd for support til GTAV. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Kom ut ny patch i dag - https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/205086728. Forhåpentligvis blir online smothere nå! Improved stability and fixed several crashes and hangs while transitioning between Jobs in GTA Online. Dette er vel det eneste problemet jeg har hatt, så håper det er slutt på å bli hengende i ingenmannsland! Lenke til kommentar
uggy Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 En person spør hvor mye AA folk bruker, og vi får et fjell av fullstendig uinteressante innlegg som svar på dette spørsmålet. Folk har forskjellig maskinvare og da bruker man forskjellige innstillinger. Finn ut hva som passer for deg selv! Å spørre om dette er som å spørre om hva slags skostørrelse andre har før du selv kjøper sko. Denne tråden har blitt brukt til dette lenge. Om det blir for ille har du sikkert muligheten til å opprette en egen tråd for support til GTAV. Word mate Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Denne tråden har blitt brukt til dette lenge. Om det blir for ille har du sikkert muligheten til å opprette en egen tråd for support til GTAV.Support? Hva har det med saken å gjøre? Så du spørsmålet til uggy? hvilken anti-aliasing bruker folk her inne? Og hva kjører dere på med på advanced graphics?Jeg hadde forstått om spørsmålet var hvor mye AA folk bruker med en spesifikk kombinasjon av maskinvare, men den generelle formuleringen gjør at spørsmålet er uten mål og mening. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Er det noen som har tjent summer å snakke om på stock marked uten å bruke Lester metoden? Føler at alt jeg kjøper aldri går oppover igjen, dvs kanskje noen veldig få prosenter opp noen ganger før det brått detter ned på nytt bunnivå. Har ikke tjent noenting på børsen enda jeg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bruker dere XONE kontroll eller X360 dere som bruker det? Skulle innom etter sistnevnte på Elkjøp/Expert i dag, men de har ikke. Vet jeg kan bestille på nett, men skulle hatt til i morgen. GTA V støtter alt av kontrollere, så du kan bare kjøpe en PS4 kontroller, og den vil fungere out-of-the-box. Veldig greit å koble de til trådløst også. Og jeg begynner å bli lei "timed out session" melding nesten hver loading på online... Drittlei. Får bare det om jeg alt-tabber.Prøv å bruk alt+enter for å sette spillet i vindumodus. Så skrur du av "Pause og game-focus loss" tingen i settings. Da har du ihvertfall delvis oversikt over spillet samtidig som du kan gjøre andre ting. hvilken anti-aliasing bruker folk her inne? Og hva kjører dere på med på advanced graphics?2xMSAA+TXAA. Eventuelt FXAA om jeg legger merke til mye aliasing. 4xMSAA og 8xMSAA er kun ytelsessluk og vil ikke gjøre veldig mye for grafikken. Spesielt 8xMSAA som mest sannsynlig vil putte GTAV i 1FPS mode.Nei? Har selv motioninjoy innstallert og brukt det i et par år, men broren min fikk ikke brukt pskontroll rett i spillet. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Har selv motioninjoy innstallert og brukt det i et par år, men broren min fikk ikke brukt pskontroll rett i spillet. Skal du bruke playstation-kontroller på PC, IKKE bruk Motioninjoy. Det er forferdelig programvare. Kinesisk spyware. Et mye bedre alternativ: http://emulation.gametechwiki.com/index.php/SCP_Driver_Package Endret 30. april 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Xbone controllern funker jo greit teknisk sett, men er jo håpløst å faktsk spille med. Håper Rock%!!*&/ kan få fingern ut av rasshølet sitt og fikse støtte for skikkelige joysticker snart!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Har selv motioninjoy innstallert og brukt det i et par år, men broren min fikk ikke brukt pskontroll rett i spillet. Skal du bruke playstation-kontroller på PC, IKKE bruk Motioninjoy. Det er forferdelig programvare. Kinesisk spyware. Et mye bedre alternativ: http://emulation.gametechwiki.com/index.php/SCP_Driver_Package Innstallerte det for kanskje to år siden, og funker bra nok for meg. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Kjøpte 360 controllern jeg, fungerer fint. Spillet ble med et litt artigere Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Har selv motioninjoy innstallert og brukt det i et par år, men broren min fikk ikke brukt pskontroll rett i spillet. Skal du bruke playstation-kontroller på PC, IKKE bruk Motioninjoy. Det er forferdelig programvare. Kinesisk spyware. Et mye bedre alternativ: http://emulation.gametechwiki.com/index.php/SCP_Driver_Package Innstallerte det for kanskje to år siden, og funker bra nok for meg. Jeg sa ikke at den ikke funket. Problemet er at du må være online for at en driver skal funke skikkelig, og at den sender info til Kina. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) En ting jeg skulle ønsket i GTA Online er at når en person velger å quitte, så ble de gjenværende 3 satt tilbake i lobby, ikke at man må starte hele prosessen med å finne spillere på nytt Endret 1. mai 2015 av NinjaVal 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 En ting jeg skulle ønsket i GTA Online er at når en person velger å quitte, så ble de gjenværende 3 satt tilbake i lobby, ikke at man må starte hele prosessen med å finne spillere på nytt Eller at man kunne fortsette og invitere noen mid-game. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 En ting jeg skulle ønsket i GTA Online er at når en person velger å quitte, så ble de gjenværende 3 satt tilbake i lobby, ikke at man må starte hele prosessen med å finne spillere på nyttHva mener du? Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Nu har jeg snart 1 mill. Hvor mye trenger man for den typen hus man må ha? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Nu har jeg snart 1 mill. Hvor mye trenger man for den typen hus man må ha?Jeg har den dyreste tror jeg, den koster 500k. Så maks 500k du trenger Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Nu har jeg snart 1 mill. Hvor mye trenger man for den typen hus man må ha? De billigste startet på 200k. Alle er helt like utenom utsikten og de som det står "updated interior" på. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 En ting jeg skulle ønsket i GTA Online er at når en person velger å quitte, så ble de gjenværende 3 satt tilbake i lobby, ikke at man må starte hele prosessen med å finne spillere på nyttHva mener du? Han mener at det virker unødvendig at resten av folka blir bootet ut oppdraget (ut til selve byen igjen), framfor å gå tilbake til lobby. Hadde spart masse tid om man bare ble plassert tilbake til lobbyen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Jeg kan ikke tro det, først forsøk Prison Break. Vi kom oss faktisk så langt at vi hadde fått tak i fyren, kommet oss i flyet, hoppet ut av flyet og skulle lande på stranden. 3 folk satt i helikoptere mens vi ventet på nr 4 som skulle lande. Du tror vel ikke at han klarte å kræsje i fjellveggen og døde... Hjelpe meg!! Trodde faktisk det skulle gå selv om det var random folk, så skjedde dette.. Endret 1. mai 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Da gjorde du det bedre enn meg, kom såpass langt at vi skulle gå ut av bussen inne i fengslet, og det første random dude/dudine gjør er å trekke frem rifla og skyte vilt rundt seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå