OlaHaldor Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Tusen takk! Da blir det for det meste online gaming da siden man kan gjøre det meste der også =)Eller er det noen annen grunn enn story at man spiller singleplayer? Da det først kom til PS3/XBOX360 ble ikke online-delen aktivert før etter en måneds tid tror jeg. Da spilte jeg singleplayer først og fremst for å få tiden til å gå, men samtidig også for å bli vant med kontrollere, hva man kan og ikke kan gjøre. Dersom historien ikke er interessant mister du i så fall ikke mye. Du kan stort sett gjøre mer, og har langt mer frihet online enn i singleplayer, føler jeg. Aktivitetene (håndbak, golf, tennis etc) er jo også i singleplayer - mens du i online har muligheten til å bli med vilkårlige folk - eller venner - i forskjellige race til sjøs, i luften eller på veien - og et utall av variabler, fra sprek monster truck til late golfbiler, til væpnede jagerfly eller akrobatfly. En av favorittene i gjengen jeg spiller med er Top Fun. Katt og mus. Jagerfly mot motorsykkel, bil eller fly. Om du ikke har prøvd det har du noe skrekkelig moro å glede deg til. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Biler forsvinner fra garasjen støtt og stadig. Begynner å bli mektig lei hvor mye som er galt i multiplayer delen av dette spillet. På tide at de fikser ting som er galt. Spesielt når det inntreffer så ofte med så mange personer. 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Noen andre som også sliter med at spillet kræsjer og du får opp meldingen at du er logget på et annet sted? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Begynner å bli ganske lei av ekstremt lange loading-tider i online delen. Høres ut som om det er mange andre problemer også. Tror jeg går tilbake til singledelen og håper at de snart får patchet opp online delen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Og jeg begynner å bli lei "timed out session" melding nesten hver loading på online... Drittlei. Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Vet ikke om det hjelper noe, men jeg kom ikke inn i online spillet. Gikk utenom routeren og rett i kontakten i veggen og da funka det smertefint. Nu har jeg koplet opp routeren igjen og online spillet fungerer uten noen problemer. Det virket som noe ble rettet opp av å gå utenom routeren. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Synes de burde holdt tilbake online delen da den tydeligvis ikke er helt ferdig. Tipper at det er årsaken til de tidligere utsettelsene. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Online delen på PC er da ikke noe fryktelig mye værre enn den er på konsoll utgavenne. Etterhvert som en lærer seg å bruke den funker det relativt greit, men lange loading tider og frustrasjoner vil det nok alltid være. Er selv hyppig bruker av crew og friend servere når jeg skal spille med venner, er ikke ofte vi går public om vi er en gjeng, da dette ofte kan by på en del problemer. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bruker dere XONE kontroll eller X360 dere som bruker det? Skulle innom etter sistnevnte på Elkjøp/Expert i dag, men de har ikke. Vet jeg kan bestille på nett, men skulle hatt til i morgen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bruker begge. Funker fjell begge to Lenke til kommentar
uggy Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 hvilken anti-aliasing bruker folk her inne? Og hva kjører dere på med på advanced graphics? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 ingen anti alias, alt avslått under advances graphics. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 hvilken anti-aliasing bruker folk her inne? Og hva kjører dere på med på advanced graphics? Jeg kjører MSAA x2 + TXAA. Geforce 970. Under advanced graphics er alt av. Av det jeg har lest så gir det svært lite avkastning i forhold til hvor mye ytelse det tar! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bruker dere XONE kontroll eller X360 dere som bruker det? Skulle innom etter sistnevnte på Elkjøp/Expert i dag, men de har ikke. Vet jeg kan bestille på nett, men skulle hatt til i morgen. Bruker ps3-kontroll selv og det funker fint Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bruker dere XONE kontroll eller X360 dere som bruker det? Skulle innom etter sistnevnte på Elkjøp/Expert i dag, men de har ikke. Vet jeg kan bestille på nett, men skulle hatt til i morgen. Begge fungerer utmerket. Kjøp den du vil/den de har på lager. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Og jeg begynner å bli lei "timed out session" melding nesten hver loading på online... Drittlei. Får bare det om jeg alt-tabber. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bruker dere XONE kontroll eller X360 dere som bruker det? Skulle innom etter sistnevnte på Elkjøp/Expert i dag, men de har ikke. Vet jeg kan bestille på nett, men skulle hatt til i morgen. GTA V støtter alt av kontrollere, så du kan bare kjøpe en PS4 kontroller, og den vil fungere out-of-the-box. Veldig greit å koble de til trådløst også. Og jeg begynner å bli lei "timed out session" melding nesten hver loading på online... Drittlei. Får bare det om jeg alt-tabber. Prøv å bruk alt+enter for å sette spillet i vindumodus. Så skrur du av "Pause og game-focus loss" tingen i settings. Da har du ihvertfall delvis oversikt over spillet samtidig som du kan gjøre andre ting. hvilken anti-aliasing bruker folk her inne? Og hva kjører dere på med på advanced graphics? 2xMSAA+TXAA. Eventuelt FXAA om jeg legger merke til mye aliasing. 4xMSAA og 8xMSAA er kun ytelsessluk og vil ikke gjøre veldig mye for grafikken. Spesielt 8xMSAA som mest sannsynlig vil putte GTAV i 1FPS mode. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 En person spør hvor mye AA folk bruker, og vi får et fjell av fullstendig uinteressante innlegg som svar på dette spørsmålet. Folk har forskjellig maskinvare og da bruker man forskjellige innstillinger. Finn ut hva som passer for deg selv! Å spørre om dette er som å spørre om hva slags skostørrelse andre har før du selv kjøper sko. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Kom ut ny patch i dag - https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/205086728. Forhåpentligvis blir online smothere nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå