Gå til innhold

GTA 5 - PC

Anbefalte innlegg

Om du ikke har garasje så trur jeg du er nødt for og ringe mekanikeren og be han levere bilen din. JEg er litt usikker på om du i det hele tatt får kjøpt bil uten garasje men det finnes noen veldig billig garasjer i spillet. Jeg anbefaler egentlig og drite i bruke penger på bil frem til du har en dyr leilighet siden du trenger en leilighet for og spille starte heist missions i online ( Du må ha en dyr leilighet, funker ikke med de billige )

Ok, får vel spare til leilighet, da. Hva snakker vi om prismessig, da, både for bolig, garasje og bil? Har ikke så mye penger ennå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke har garasje så trur jeg du er nødt for og ringe mekanikeren og be han levere bilen din. JEg er litt usikker på om du i det hele tatt får kjøpt bil uten garasje men det finnes noen veldig billig garasjer i spillet. Jeg anbefaler egentlig og drite i bruke penger på bil frem til du har en dyr leilighet siden du trenger en leilighet for og spille starte heist missions i online ( Du må ha en dyr leilighet, funker ikke med de billige )

Ok, får vel spare til leilighet, da. Hva snakker vi om prismessig, da, både for bolig, garasje og bil? Har ikke så mye penger ennå...

Litt usikker på hva den billigste leiligheten koster som tillater Heist room, men det er stort sett alltid med garasje i leiligheten du kjøper. Jeg brukte 480,000 på en leilighet og har plass til 10 biler. Men jeg vet som sagt ikke hva det billigste alternativet er som tillater Heist room.

Lenke til kommentar

Bilen du starter med står i alle fall utenfor huset ditt når det ikke er plass i garasjen, men vet ikke hva som skjer med nye biler du kjøper. Jeg lurer på det samme i GTA Online. Hva skjer hvis du kjøper en bil uten garasje? Kan du bare ha én bil uten garasje? Jeg gidder ikke å oppgradere bilen min hvis jeg må kvitte meg med den om jeg skal ha en ny.

Jeg har ikke prøvd online i det hele tatt, men jeg har forstått at der kan du forsikre bilen din. Nå vet jeg ikke nøyaktig hva det innebærer, men jeg mener man kan få bilen tilbake selv om du har satt den fra deg. 

Offline må man ha en garasje først og bilen blir levert der. Jeg ser riktignok ikke poenget med dette hvis man alltid må parkere bilen pent og pyntelig for å beholde den.

Lenke til kommentar

Alle biler man kjøper eller får forsikret online kan en sette fraseg hvor man vil å alltidfå de tilbake. Ødlegger du bilen din må du ringe forsikringsselskap å få en ny en med en egenandel varierende på bilen om du har skyld i at den ble ødlagt. Om noen andre ødlegger bilen din, betaler de denne egenandelen

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Alle biler man kjøper eller får forsikret online kan en sette fraseg hvor man vil å alltidfå de tilbake. Ødlegger du bilen din må du ringe forsikringsselskap å få en ny en med en egenandel varierende på bilen om du har skyld i at den ble ødlagt.

Jeg forsikret en bil (det var gratis) som jeg stjelte. Hva skjer hvis jeg gjør det samme med en bil til? Jeg har ikke garasje.

Lenke til kommentar

De med mulighet til 10 biler og heist koster fra 200 000 og oppover. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det är illa när man måste lasta ned warez för att få spela spelet. Lasta ned via Rockstar tar lite över 4 dagar med denna hastighet.

Hadde du bestillt spillet før, så hadde du hatt 1 uke på preloading før spillet ble lansert...

Hade ingen tanke på att köpa det (haft det till ps3), men kände tvång från du-vet-vilken-tråd-jag-menar :/

Lenke til kommentar

ca. 200k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...