Orwandel Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Om du ikke har garasje så trur jeg du er nødt for og ringe mekanikeren og be han levere bilen din. JEg er litt usikker på om du i det hele tatt får kjøpt bil uten garasje men det finnes noen veldig billig garasjer i spillet. Jeg anbefaler egentlig og drite i bruke penger på bil frem til du har en dyr leilighet siden du trenger en leilighet for og spille starte heist missions i online ( Du må ha en dyr leilighet, funker ikke med de billige ) Ok, får vel spare til leilighet, da. Hva snakker vi om prismessig, da, både for bolig, garasje og bil? Har ikke så mye penger ennå... Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Om du ikke har garasje så trur jeg du er nødt for og ringe mekanikeren og be han levere bilen din. JEg er litt usikker på om du i det hele tatt får kjøpt bil uten garasje men det finnes noen veldig billig garasjer i spillet. Jeg anbefaler egentlig og drite i bruke penger på bil frem til du har en dyr leilighet siden du trenger en leilighet for og spille starte heist missions i online ( Du må ha en dyr leilighet, funker ikke med de billige ) Ok, får vel spare til leilighet, da. Hva snakker vi om prismessig, da, både for bolig, garasje og bil? Har ikke så mye penger ennå... Litt usikker på hva den billigste leiligheten koster som tillater Heist room, men det er stort sett alltid med garasje i leiligheten du kjøper. Jeg brukte 480,000 på en leilighet og har plass til 10 biler. Men jeg vet som sagt ikke hva det billigste alternativet er som tillater Heist room. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Bilen du starter med står i alle fall utenfor huset ditt når det ikke er plass i garasjen, men vet ikke hva som skjer med nye biler du kjøper. Jeg lurer på det samme i GTA Online. Hva skjer hvis du kjøper en bil uten garasje? Kan du bare ha én bil uten garasje? Jeg gidder ikke å oppgradere bilen min hvis jeg må kvitte meg med den om jeg skal ha en ny. Jeg har ikke prøvd online i det hele tatt, men jeg har forstått at der kan du forsikre bilen din. Nå vet jeg ikke nøyaktig hva det innebærer, men jeg mener man kan få bilen tilbake selv om du har satt den fra deg. Offline må man ha en garasje først og bilen blir levert der. Jeg ser riktignok ikke poenget med dette hvis man alltid må parkere bilen pent og pyntelig for å beholde den. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Alle biler man kjøper eller får forsikret online kan en sette fraseg hvor man vil å alltidfå de tilbake. Ødlegger du bilen din må du ringe forsikringsselskap å få en ny en med en egenandel varierende på bilen om du har skyld i at den ble ødlagt. Om noen andre ødlegger bilen din, betaler de denne egenandelen Endret 17. april 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Alle biler man kjøper eller får forsikret online kan en sette fraseg hvor man vil å alltidfå de tilbake. Ødlegger du bilen din må du ringe forsikringsselskap å få en ny en med en egenandel varierende på bilen om du har skyld i at den ble ødlagt. Jeg forsikret en bil (det var gratis) som jeg stjelte. Hva skjer hvis jeg gjør det samme med en bil til? Jeg har ikke garasje. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Da får du sikkert en advarsel om at du mister den allerede forsikrede bilen eller så er forsikrings alternativet grået ut, litt usikker, det første jeg gjorde i gta online var å kjøpe en leilighet med garasje. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Da blir den siste bilen du forsikrer den gjeldende bil, mens den gamle ikke lenger vil ha en blip på kartet osv. For å eie flere biler må du ha en garasje, eller leilighet med garasje. 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det är illa när man måste lasta ned warez för att få spela spelet. Lasta ned via Rockstar tar lite över 4 dagar med denna hastighet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det är illa när man måste lasta ned warez för att få spela spelet. Lasta ned via Rockstar tar lite över 4 dagar med denna hastighet. Hadde du bestillt spillet før, så hadde du hatt 1 uke på preloading før spillet ble lansert... Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Om du ikke har garasje så trur jeg du er nødt for og ringe mekanikeren og be han levere bilen din. JEg er litt usikker på om du i det hele tatt får kjøpt bil uten garasje men det finnes noen veldig billig garasjer i spillet. Jeg anbefaler egentlig og drite i bruke penger på bil frem til du har en dyr leilighet siden du trenger en leilighet for og spille starte heist missions i online ( Du må ha en dyr leilighet, funker ikke med de billige ) Ok, får vel spare til leilighet, da. Hva snakker vi om prismessig, da, både for bolig, garasje og bil? Har ikke så mye penger ennå... De med mulighet til 10 biler og heist koster fra 200 000 og oppover. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Noen flinke som vil adde meg, så kan vi gøre heist. Faen med mange noobs der ute.... Ingame på R# Knight_Conner Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det är illa när man måste lasta ned warez för att få spela spelet. Lasta ned via Rockstar tar lite över 4 dagar med denna hastighet. Hadde du bestillt spillet før, så hadde du hatt 1 uke på preloading før spillet ble lansert... Hade ingen tanke på att köpa det (haft det till ps3), men kände tvång från du-vet-vilken-tråd-jag-menar :/ Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) jeg kjøpte en GTA V kode på g2a.com og holder på å laste det ned nå, vil jeg få spillet på steam? Nei. Du må hente koden og legge det inn på denne side: https://socialclub.rockstargames.com/activate Deretter ordner det seg Vil jeg få det på steam etter jeg har aktivert det på social club? Endret 17. april 2015 av Norrbagge Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Om du ikke har garasje så trur jeg du er nødt for og ringe mekanikeren og be han levere bilen din. JEg er litt usikker på om du i det hele tatt får kjøpt bil uten garasje men det finnes noen veldig billig garasjer i spillet. Jeg anbefaler egentlig og drite i bruke penger på bil frem til du har en dyr leilighet siden du trenger en leilighet for og spille starte heist missions i online ( Du må ha en dyr leilighet, funker ikke med de billige ) Ok, får vel spare til leilighet, da. Hva snakker vi om prismessig, da, både for bolig, garasje og bil? Har ikke så mye penger ennå... ca. 200k Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Vil jeg få det på steam etter jeg har aktivert det på social club?Hvorfor i &**?&&%%!! vil du ha det i Steam ??? 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Nei, du får ikke aktivert nøkkelen i Steam. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hei alle sammen:) Jeg å noen venner av meg har laget en facebook gruppe for Norske GTA 5 fans der du kan spørre om ting ang GTA 5 PC:) Du kan også spørre om hjelp til Heist og sånt der:) Her er linken til Facebook siden vår Håper vi snakkes der. Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Vil jeg få det på steam etter jeg har aktivert det på social club?Hvorfor i &**?&&%%!! vil du ha det i Steam ??? Det gjør alt mye lettere å ha alle spillene på samme plass Endret 17. april 2015 av Norrbagge 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Vel, jeg får korruptede filer fra Steam som gjør at spillet ikke engang starter, så det hjelper lite å ha dem samlet Når sant skal sies er det Rockstar sin skyld og ikke Valve, men likevel. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det gjør alt mye lettere å ha alle spillene på samme plassSå du synes det er best å gå gjennom mest mulig DRM dritt før du kan spille?? Eller er det slik at du oppbevarer spillene dine på forskjellige PC'er?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå