DagErlend Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Har samme kortet selv, har bare ikke skaffet spillet ennå (er på forsinket påskeferie), så hadde vært kult om du hadde delt oppsettet ditt. Følgende specs: FX-8350 @ 4,6 ghz 16 gb 1866 mhz ddr3 Asus HD7970 Matrix Platinum Windows 8.1 med nyeste AMD beta driver 1920x1080 FXAA on MSAA off Textures - very high Shaders- very high Shadows - high Reflections- very high Reflection msaa - off Water quality - high Particles - very high grass - high soft shadows - softer post fx - very high motion blur - minimum in game dof - on Anisotropic - 16x Ambient occlusion - high Tesselation - high Takker. Hva ligger du på når det kommer til FPS? 60+ veldig behagelig, har ikke merket noe framedrops enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Er det bare her GTA drar sykt mye RAM? Får beskjed om at jeg må lukke spillet fordi det bruker for mye minne Har 8 GB... Har 8 GB selv, men merket ikke noe til det. Hadde kun Skype med samtalen åpen kjørende i bakgrunnen. Har du spotify, chrome osv. kjørende samtidig? Nettlesere med flere tabs, og da SPESIELT Chrome spiser RAM. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Er det bare her GTA drar sykt mye RAM? Får beskjed om at jeg må lukke spillet fordi det bruker for mye minne Har 8 GB... Har 8 GB selv, men merket ikke noe til det. Hadde kun Skype med samtalen åpen kjørende i bakgrunnen. Har du spotify, chrome osv. kjørende samtidig? Nettlesere med flere tabs, og da SPESIELT Chrome spiser RAM. Chrome er en versting på RAM bruk. Har du mange faner oppe på den så snakke vi GB's i minnebruk Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hvilke settings burde jeg bruke på graphics og advanced graphics? 3-way sli nvidia asus 980 strix 32 gb ram i7 5930k 6-core 3,5 GHz vannkjøling windows 8.1 nyeste gta drivere Hvorfor i all verden må du spørre om det med den riggen? Max alt, done deal. Eventuelt bruk geforce experience hvis du er usikker. det heter skrytepost 7 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Noen andre som har fått slik error melding? http://bildr.no/view/dlg3eFIr Det skjer etter jeg tar i første cden og skal installere. Forekommer ca 5 minutter ut i installeringen. e: litt dårlig kvalitet på bildet.. Bumper denne.Ser ut som en feil på selve installasjonsfilene. beste du kan gjøre er nok å laste ned alt på nytt. Laste ned? Kjøpt fysisk så bruker cdene. Skjer midt installasjonen av første CD... 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Laste ned? Kjøpt fysisk så bruker cdene. Skjer midt installasjonen av første CD... Se etter riper eller slikt på disken, feilmeldingen betyr vel at det er en fil som installeren ikke klarer å lese etter det lille research jeg gjorde. Om du laster ned rockstar social klienten kan du aktivere nøkkelen din der å få muligheten å laste ned spillet derifra. https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200146066-Manual-Link-to-Social-Club-Application-Download Endret 16. april 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Aha.. slik ja Grunnen jeg kjøpte fysisk er pga det røtne nettet med 170 kb/s. Det kan ta sin tid. Kan ikke se noen riper så veldig merkelig., Endret 16. april 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Aha.. slik ja Grunnen jeg kjøpte fysisk er pga det røtne nettet med 170 kb/s. Det kan ta sin tid. Kan ikke se noen riper så veldig merkelig., Det hørest trasig ut :/ eneste du isåfall kan gjøre er å prøve å kontakte butikken du kjøpte spillet å klage over at disken ikke er lesbar, eventuelt se om du finner noen i nærområdet du kan låne diskenne med. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 er det mulig å slå av den memory limit greia i spillet ? setter jeg textures til high bruke jeg for mye minne i følge den og for ikke applyed settings. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ja, helt øverst. Heter så mye som "Ignore Suggested Limits" 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 er det mulig å slå av den memory limit greia i spillet ? setter jeg textures til high bruke jeg for mye minne i følge den og for ikke applyed settings.Om limiten ikke hadde vært der ville jo ytelsen ha gått rett i dass. Hva er poenget med det? Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 I siste videoen fra Totalbiscuit nevnes det at folk med integrert grafikk, typisk bærbare men også vanlige maskiner, kan oppleve kræsj på kræsj. Løsning er å deaktivere denne i bios. Bare tenkte å nevne det. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Har en kompis med en bærbar med Optimus og 860m. For å få starte spillet må han først deaktivere nvidia GPUen å starte det via intel gpuen , for så å legge ned spillet å skru på Nvidia GPUen igjen. Så det er absolutt noe problem for laptopper ja. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Kan jeg bare spørre, er det noen som har hatt problemer med at gresset i spillet blinker utrolig fort? Noen steder når jeg kjører opp i fjella så blinker gresset i en sinnsyk strobe fart, fant ut at det kommer når MSAA er på. Jeg kan ha alt på fullt og stabilt på 60fps, men litt kjedelig å ikke få anti aliasingen med på kjøpet Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Er det bare her GTA drar sykt mye RAM? Får beskjed om at jeg må lukke spillet fordi det bruker for mye minne Har 8 GB... Men du skal jo ha nok til å kjøre det, kjører du mye annet når du spiller? Endret 16. april 2015 av Brattus Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 bruker i overkant av 3gb her, har 16 tilgjengelig, smooth opplevelse på 60fps, men har ikke prøvd alt på max settings enda. Men det meste er på topp. Veldig fornøyd med ytelse! Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Samme her, det går veldig godt på min pc også. Problemet mitt er fortsatt at spillet kræsjer med jevne mellomrom. Den klassiske "sluttet å fungere, men ikke faen om vi forteller deg hva som er galt" meldingen fra Windows Men virker som om det har noe med skyting ut av bilen å gjøre, da det er ofte da det kræsjer i det jeg klikker på musa. Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Samme her, det går veldig godt på min pc også. Problemet mitt er fortsatt at spillet kræsjer med jevne mellomrom. Den klassiske "sluttet å fungere, men ikke faen om vi forteller deg hva som er galt" meldingen fra Windows Men virker som om det har noe med skyting ut av bilen å gjøre, da det er ofte da det kræsjer i det jeg klikker på musa. krasjingen sluttet da jeg skrudde av vertical sync og oppdaterte nvidia driverne. Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Er det bare her GTA drar sykt mye RAM? Får beskjed om at jeg må lukke spillet fordi det bruker for mye minne Har 8 GB... Men du skal jo ha nok til å kjøre det, kjører du mye annet når du spiller? alt fungerer perfekt hos meg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hvor blir bilder du tar med mobiltelefonen ingame lagret? Vært fint å hatt tilgang til fila. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå