FrankBjarne Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Alt+Enter for å gå ut og inn av fullscreen mode. Dette er det samme for så og si alle windows spill. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) takker, det var raskere enn å innom menyene iallefall, men skjønner ikke hvorfor instillingene ikke blir lagret. Endret 15. april 2015 av Apox Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Noen fler som har problemet med at spillet alltid starter i windowed mode? Må inn å skru på fullscreen hver gang.Jeg trykket "alt-enter" første gang det skjedde og siden har det alltid startet i fullscreen. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Da ble det GTA V på meg også Gleder meg til å teste det til PC etter jobb i mårra. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Flere som sliter med at spillet kræsjer fra tid til annen? Utrolig irriterende når det bare slutter å fungere og kaster med ut i windows midt i et langt oppdrag.. Lenke til kommentar
Torstein132 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ikke noen dataekspert. Har HP merke Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Fant ut hvorfor, eller i hvert fall når spillet kræsjer. På oppdrag hvor det ikke er mulig eller ikke er meningen at du skal skyte med håndvåpen mens du sitter i en bil så kræsjer spillet med en gang jeg høyreklikker. Men det ser ikke ut til at så mange andre sliter med det samme av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Har du lastet ned amd sin gta v optimaliserte driver? Hjalp bra på 7970ghz Kan du dele innstillingene du bruker med 7970? 3 GB VRAM, sant? 3 gig ram ja, har de ikke i hodet, men kan finne de fram når jeg kommer hjem. Har samme kortet selv, har bare ikke skaffet spillet ennå (er på forsinket påskeferie), så hadde vært kult om du hadde delt oppsettet ditt. Følgende specs: FX-8350 @ 4,6 ghz 16 gb 1866 mhz ddr3 Asus HD7970 Matrix Platinum Windows 8.1 med nyeste AMD beta driver 1920x1080 FXAA on MSAA off Textures - very high Shaders- very high Shadows - high Reflections- very high Reflection msaa - off Water quality - high Particles - very high grass - high soft shadows - softer post fx - very high motion blur - minimum in game dof - on Anisotropic - 16x Ambient occlusion - high Tesselation - high 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Ikke noen dataekspert. Har HP merke https://www.youtube.com/watch?v=GC9HYG8wVHo https://www.youtube.com/watch?v=wbhea_EOQSA Endret 15. april 2015 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Har samme kortet selv, har bare ikke skaffet spillet ennå (er på forsinket påskeferie), så hadde vært kult om du hadde delt oppsettet ditt. Følgende specs: FX-8350 @ 4,6 ghz 16 gb 1866 mhz ddr3 Asus HD7970 Matrix Platinum Windows 8.1 med nyeste AMD beta driver 1920x1080 FXAA on MSAA off Textures - very high Shaders- very high Shadows - high Reflections- very high Reflection msaa - off Water quality - high Particles - very high grass - high soft shadows - softer post fx - very high motion blur - minimum in game dof - on Anisotropic - 16x Ambient occlusion - high Tesselation - high Takker. Hva ligger du på når det kommer til FPS? Endret 15. april 2015 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Up that FOV http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV_PC/comments/32n8m0/i_made_a_mod_for_freely_setting_your_firstperson/ Kan man ikke stille FOV i selve spillet? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Det tok ikke lang tid: @OpenIV Do you still think it will take a years to open GTAV archives? Think OpenIV. https://twitter.com/OpenIV/status/588394867585376256 Endret 16. april 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Noen andre som har fått slik error melding? http://bildr.no/view/dlg3eFIr Det skjer etter jeg tar i første cden og skal installere. Forekommer ca 5 minutter ut i installeringen. e: litt dårlig kvalitet på bildet.. Endret 16. april 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Spilt i noen timer nå. Fantastisk spill på alle måter. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 positivt overrasket over spillet! Kjempemorro! Men er en ting som er definitivt er det mest slitsomme. Loading Screen. Det er så mye døtid som går bort i loading, noen andre som føler det samme? Kjører selv pcen bare med SSD disker og går fort, men må jo vente på sistemann før heist/billøpet etc starter Har også vært en del ganger jeg må gå inn og ut av online versjonen siden alle 30 spillerne mister connection til host random. Ellers så er jeg storfornøyd, spillet er kjempegodt optimalisert, kjører i maks fart uten noen form for fps problemer, det går så smooth! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Er det ingen andre her som drømmer om å få spilt GTA med Oculus Rift? Lenke til kommentar
Patek Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Er det bare her GTA drar sykt mye RAM? Får beskjed om at jeg må lukke spillet fordi det bruker for mye minne Har 8 GB... Lenke til kommentar
uggy Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hvilke settings burde jeg bruke på graphics og advanced graphics? 3-way sli nvidia asus 980 strix 32 gb ram i7 5930k 6-core 3,5 GHz vannkjøling windows 8.1 nyeste gta drivere Lenke til kommentar
1969 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Synes det å fly i GTA 5 er helt merkelig. Jeg får ingen smooth flyvning. Må jevnlig trykke numpad 5 for å få nesa opp, ellers tvinger flyet seg ned. Har prøvd med mus og selv med redusert følsomhet, så virker det som det skal ingen ting før man mister kontrollen. Er det noen tips ? Det er ihvertfall på ingen måte likt flyvinga i War Thunder. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Er det bare her GTA drar sykt mye RAM? Får beskjed om at jeg må lukke spillet fordi det bruker for mye minne Har 8 GB...Det der høres veldig rart ut. Har selv bare 6gb og har ingen problemer. Men grafikkkortet har 4gb så det er kanskje det som er problemet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå