Sushifire Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Spilte, 4-5 timer uten kræsj igår. Tenkte meg nok at det var ett lokalt problem. Det er så mye som kan ha innvirkning på sånt uansett Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg sleit veldig med stuttering og lag. Så at prosessoren lå på 100% hele tiden. Gikk inn i BIOS for å se om det var noe strømsparings-greier som sto på. Oppdaget at Intel SpeedStep sto som aktivert (den regulerer klokkehastigheten til prosessoren automatisk, opp og ned). Jeg la også merke til å BIOS at klokkehastigheten hele tiden gikk fra (2.5Ghz->3.2Ghz). Jeg skrudde av Intel SpeedStep, startet maskinen på nytt. Og prøvde GTA enda en gang (grafikk innstillingene sto som "normal"). Jeg kunne skru opp grafikken til High uten noen problemer. Min maskinvare: Prossesor: Intel Core i5-4460Minne: Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB (2x4GB)Skjermkort: ZOTAC GeForce GTX 750Ti 2GB PhysX CUDA Oppsummering: Hvis du har ytelsesproblemer selv med grafikken på bunn, og maskinvaren din er god nok. Prøv å skru av Intel SpeedStep i BIOS. NB: dette gjør at prosessoren er gjevnt varmere. Min ligger på 35c idle, og mellom 45-50 under 100% load. NB: strømforbruk kan bli noe høyere. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Uansett, jeg synes spillet virker litt "konsollifisert", altså, så mye blur det er, blir jo gal av å se på. Har du slått av Depth of field effects (eller noe lignende)? Jeg deaktiverte dette, og da ble det penere. Vil tro det er Motion Blur som skaper problemet til Harribo. Depth of Field er kun fokus, og vil ikke gjenskape en blur effekt naar man beveger seg rundt. Depth of Field i GTAV er ikke veldig paatrengende og ganske godt gjennomfort. DOF er veldig greit aa ha paa naar man skal ta screenshots. Tror det er en egen knapp for aa aktivere DOF naar man tar frem mobilkameraet ogsaa. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Shadow Horizon søker medlemmer. Vi er en gjeng veldig godt voksne, fra 24 til 34år gammel. Mest lokalisert i Trondheim, barteby. http://socialclub.rockstargames.com/crew/shadow_horizon Vi er ca 8stk nå. Endret 15. april 2015 av Avean Lenke til kommentar
1969 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Forstår ikke helt hva som er poenget med freeroam om folk skal klikke vinkel om de blir drept, er ikke halve poenget med freeroam å drepe andre spillere? Om der er andre ting du skal gjøre som å handle klær, customize biler osv så er det jo ikke værre enn å flicke på passive mode, så kan ingen røre deg. Også kommer den en idiot og kjører på deg. Yeey! Testa online biten litt igår. Hadde vel spilt i 1 minutt før jeg blir meid ned av en lastebil på et fortau. Like etterpå møter jeg samme fyren som nå har byttet bil. Rakk å trekke pistolen, skyte et skudd før han meide meg ned med autofire i driveby mode. Men jeg ser ikke poenget, det er for lett å ta ut folk og man får ingen følger av det. Politiet er bare en liten hindring for stoppe spillerne. Synes pvp delen trenger mere kjøtt på beinet enn den varianten som er i GTA 5 nå, det er jo barnehage pvp. Treffsikkerheten når du kjører og skyter er alt for høy. Bilene tåler alt for mye. Er ikke imponert foreløpig av pvp delen i GTA 5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Free-Roam PVP er jo ikke akkurat et godt eksempel paa det. Du har uttalige andre moduser du kan spille i mot andre der begge lag er paa samme grund. Er likevell helt enig i at free-roam er helt paa trynet slik det er naa. De maa nesten begrense lobbyene til personer i tilsvarende level. Pistol er totalt ubrukelig mot en person med full body armor og AR. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Har ikke rørt online på PC ennå. Er det mulig å spille i en lukket/egen session slik som på konsoll, og så kan venner/crewmedlemmer joine denne? Jeg takler ikke å spille med tilfeldige pøbler. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jupp, samme funksjonalitet som i konsollutgaven. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Det er bare å sette bounty på spillere som oppfører seg ille. Dette skjedde hele tiden igår ihvertfall. Null stress Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Det er bare å sette bounty på spillere som oppfører seg ille. Dette skjedde hele tiden igår ihvertfall. Null stress Hva ble det til med crew ? =) Lenke til kommentar
autotune Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Noen som vet om hvor høy grafikk jeg får kjørt på? i5-4570 MSI GeForce GTX 650Ti BOOST 2GB PhysX Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB SteelSeries QcK, Musematte i Tøy Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Noen som vet om hvor høy grafikk jeg får kjørt på? i5-4570 MSI GeForce GTX 650Ti BOOST 2GB PhysX Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB SteelSeries QcK, Musematte i Tøy Hmm, bør kanskje ta en vurdering av musematten. Kan oppstå lag pga av for mye friksjon. :3 Men ellers bør du kunne dra GTA 3 ganske greit på low/med ettersom hvilken oppløsning du kjører. 6 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Noen som vet om hvor høy grafikk jeg får kjørt på? i5-4570 MSI GeForce GTX 650Ti BOOST 2GB PhysX Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB SteelSeries QcK, Musematte i Tøy Med den musematten der, så tror jeg ikke du skal forvente å kunne kjøre det max settings. Edit: Dang it! Bigzz var litt snarere å kommentere. Endret 15. april 2015 av TheKims Lenke til kommentar
Xanny Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 spør igjen: må man vær på nett på pcen for å bare spille singleplayer? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 spør igjen: må man vær på nett på pcen for å bare spille singleplayer? Nei. Jeg klarte med et uhell og koble meg fra nettet og endte opp med og bli returnert til gta5 singleplayer. 1 Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Noen som vet om hvor høy grafikk jeg får kjørt på? i5-4570 MSI GeForce GTX 650Ti BOOST 2GB PhysX Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB SteelSeries QcK, Musematte i Tøy Hmm, bør kanskje ta en vurdering av musematten. Kan oppstå lag pga av for mye friksjon. :3 Men ellers bør du kunne dra GTA 3 ganske greit på low/med ettersom hvilken oppløsning du kjører. Får da virkelig håpe han greier GTA 3, ellers bør han ta en sjekk på pcen! GTA V derimot bør nok være mulig og få til greit på en blanding av medium og low settings. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Har du lastet ned amd sin gta v optimaliserte driver? Hjalp bra på 7970ghz GTAV optimalisert driver? Nei dette har ikke jeg hørt noe om. Kanskje dette kan hjelpe mitt skjermkort som ikke er et år gammelt engang. Er det denne du tenkte på? http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/latest-catalyst-windows-beta.aspx?hootPostID=2029570326847afdcf9e14314ec5fc8b Den ja, ble bedre med mitt 7970 matrix platinum, er vel det som nå er rebrandet til r9 280x. Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Til dere som installerte fra cd, hvor lang tid tok det? Tenkte jeg skulle få installert det før jeg drar på jobb om en time. Var det ikke snakk om en 5gb oppdatering for å spille? Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Til dere som installerte fra cd, hvor lang tid tok det? Tenkte jeg skulle få installert det før jeg drar på jobb om en time. Var det ikke snakk om en 5gb oppdatering for å spille? selve installasjonen av dvd'ne tok ca en time og tretti minutter. og så er det 5.5 gb nedlasting etter det. 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Til dere som installerte fra cd, hvor lang tid tok det? Tenkte jeg skulle få installert det før jeg drar på jobb om en time. Var det ikke snakk om en 5gb oppdatering for å spille? selve installasjonen av dvd'ne tok ca en time og tretti minutter. og så er det 5.5 gb nedlasting etter det. Hvor stor plass tar spillet med oppdatering og alt? Venter på en ny SSD, men lurer på om det kan få plass på den jeg allerede har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå