Christian Thork Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Gamet online i hele dag med kompiser, første gang jeg spiller online også, 980 sli spiser singel 1440P skjerm lett, så det var morro! Lenke til kommentar
rogerbarrett Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg bestilte fra CDON og installerte det via disk. Men nå så er den stuck på "Loading..." på Rockstar Social Club greia... Noen andre som har/har hatt det samme problemet? Og fulgte det med CD-key for noen av dere? Tenkte jeg skulle legge til på Steam, men finner ikke key-en min Her er problemet jeg snakka om: http://imgur.com/vaiYCtR Har dessverre akkurat samme problemet. Prøvde på laptopen og da virket det. Har sendt mail til rockstar om problemet. Det er et problem med æ ø å og andre ikke engelske tegn i Windows-brukernavn. https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204772198 Ja sett det, men dessverre ikke det som er feil i mitt tilfelle Lenke til kommentar
Tomzor Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg bestilte fra CDON og installerte det via disk. Men nå så er den stuck på "Loading..." på Rockstar Social Club greia... Noen andre som har/har hatt det samme problemet? Og fulgte det med CD-key for noen av dere? Tenkte jeg skulle legge til på Steam, men finner ikke key-en min Her er problemet jeg snakka om: http://imgur.com/vaiYCtR Har dessverre akkurat samme problemet. Prøvde på laptopen og da virket det. Har sendt mail til rockstar om problemet. Det er et problem med æ ø å og andre ikke engelske tegn i Windows-brukernavn. https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204772198 Gjelder ikke det når man faktisk får starta spillet og får en error? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Guys, PC crew? no? Enten så joiner jeg crew eller så kan jeg lage ett om du er interessert Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hittil så er dette en gedigen skuffelse for meg, spillet kræsjer før jeg idet heletatt for å begynt å bevege meg. Får denne beskjeden:err_gfx_d3d_init Har prøvd å: - Reinstallere drivere - Reinstallere spillet - Fjerne de to .dll-filene for å så verfisere cache. - Oppdatert C++ og DX. - Har ikke noen overlays, og har ikke opp verken EVGA PX eller FRAPS. Så uffatelig irriterende. Googlet rundt verden, finner null løsning. Har laget en ticket hos Rockstar, men forventer ikke akkurat svar innen 10min. Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 50/50 linje, hastighet på steam download 250 KB/S meeeeeeeh Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hittil så er dette en gedigen skuffelse for meg, spillet kræsjer før jeg idet heletatt for å begynt å bevege meg. Får denne beskjeden: err_gfx_d3d_init Har prøvd å: - Reinstallere drivere - Reinstallere spillet - Fjerne de to .dll-filene for å så verfisere cache. - Oppdatert C++ og DX. - Har ikke noen overlays, og har ikke opp verken EVGA PX eller FRAPS. Så uffatelig irriterende. Googlet rundt verden, finner null løsning. Har laget en ticket hos Rockstar, men forventer ikke akkurat svar innen 10min. Sorry bro. Vent et par måneder som meg, kanskje det blir spillbart etterhvert. Null overraskelse dette her. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Rockstar nede? En kompis er i game, mne jeg får ikke kobla til nå... Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Off har spilt i hele dag, men var ikke sånn kjempe imponert over optimaliseringen. Men så fant jeg ut at jeg hadde glemt og skru på SLI etter driver oppdatering i går. Hjalp litt det Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Sånn kjappe tips er å ikke ha på MSAA men heller FXAA. Nesten ingen forskjell men ca dobbel fps ytelse ved å skru av. Mouse må settes som Direct Input istedenfor RAW for å bli kvitt mouse lag. Ellers er nok dette tidenes spill, fy faen kor morro og gjennomført. Heists er bare DREWL! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 for et genialt spill. jeg har det kjempemoro Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Noen med gtx 970 og i5-4690k eller tilsvarende som kan si noe om ytelsen? Lenke til kommentar
Harribo25 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg har en 3770K på 4,6 nå og Et GTX 970 og jeg synes det kjører meget glatt med alt på full med 2xaa, jeg har forsåvidt ikke sett hva fps jeg ligger på, men det klarer heelt klart å dra det fint. Uansett, jeg synes spillet virker litt "konsollifisert", altså, så mye blur det er, blir jo gal av å se på. Kan ikke si jeg er så fryktelig imponert over grafikken akkurat, var nesten litt skuffende. Ikke er view distance noe særlig å skryte over heller på fullt. Noen andre som føler det sånn? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Kjører maks alt, ingenting overklokket. i5 2500k 8GB 1600Mhz RAM GTX 970 60FPS uansett hvor jeg går, men merket det lagget litt i skogen og slikt på landet selv om det stod 40FPS. Skrudde ned litt på "advanced graphics" og alt var 100% perfekt igjen. 100 ganger bedre grafikk enn på PS3! Lenke til kommentar
Torstein132 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Har en laptop med maks 60 fps. Funker det? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Har en laptop med maks 60 fps. Funker det? Hvordan kan vi vite det uten å vite hvilken maskin du har? Min laptop har også 60Hz skjerm, men GTA V er garantert uspillbart på min. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Har en laptop med maks 60 fps. Funker det? Du må komme med mer enn det. De fleste laptoper (og LCD-skjermer) har max 60 FPS. Hva slags GPU? RAM? CPU? Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Endelig et pc-spill som startet helt uten problemer for meg og storkoser meg med spillet akkurat nå . Spillet bruker mye video-minne da, så det var så vidt jeg fikk på high teksturer med kun 2gb. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hadde meg akkurat en runde på freeroam et par timer for å prøve å få opp kpd ratioen min så kjørte jeg rundt å drepte alt å alle jeg såg. Oppførte meg fint med å ikke sprenge noen personlige biler eller slikt, men gud så mye flack jeg fikk i chatten. Hadde meg noen slike runder på konsoll, men der hadde jeg mutet voicechat til andre spillere så jeg fikk ikke med meg eventuelle insults som var kastet mot meg. Det bryr meg selvsagt ikke så fryktelig mye, jeg svarte på de som bitchet med å spore de opp å spawnkille de til de enten leavet eller gikk passive, som de i utgangspunkte burde gjort om de ikke ville bli drept. Forstår ikke helt hva som er poenget med freeroam om folk skal klikke vinkel om de blir drept, er ikke halve poenget med freeroam å drepe andre spillere? Om der er andre ting du skal gjøre som å handle klær, customize biler osv så er det jo ikke værre enn å flicke på passive mode, så kan ingen røre deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå