LarZen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Så mye hærlig galskap som skjer i spillet. Sitter å ler å ler... Men må si jeg virkelig savner funksjonen som PS4 har med at den kontinuerlig tar opp dem siste 15 minuttene. Er så mye som jeg ville ha lagret.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Så mye hærlig galskap som skjer i spillet. Sitter å ler å ler... Men må si jeg virkelig savner funksjonen som PS4 har med at den kontinuerlig tar opp dem siste 15 minuttene. Er så mye som jeg ville ha lagret.. Det er jo en slik funksjon i spillet, eventuelt kan du bruke shadowplay eller Gaming Evolved om du har AMD. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Så åssen er kontrollen folkens? Funker det bra med wasd + mus for aiming og kjøring? Eller er bilkjøringen best med kontroll? skal selv prøve det ut nå i kveld, hvis denne patchen blir vellykket da ;S Er på andre forsøket nå, da første patch runde endte i error :/ Har spilt 2 timer nå. Begynner å bli vant til key/mouse nuh, det er sweet. Men tar litt tid å avenne seg fra PS3 kontrollen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Er det i det hele tatt noen som får downloada patchen? Ikkje vet jeg , men spillet funker her Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Sooooo, er det noe PC crews oppe å går? Endret 14. april 2015 av NinjaVal Lenke til kommentar
Tomzor Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg bestilte fra CDON og installerte det via disk. Men nå så er den stuck på "Loading..." på Rockstar Social Club greia... Noen andre som har/har hatt det samme problemet? Og fulgte det med CD-key for noen av dere? Tenkte jeg skulle legge til på Steam, men finner ikke key-en min Her er problemet jeg snakka om: http://imgur.com/vaiYCtR Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 irriterende at dem ikke kan pakke install filene på steam. tar ufattelig lang tid å laste ned 60 gig på 8 mbit linje. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Så mye hærlig galskap som skjer i spillet. Sitter å ler å ler... Men må si jeg virkelig savner funksjonen som PS4 har med at den kontinuerlig tar opp dem siste 15 minuttene. Er så mye som jeg ville ha lagret.. Det er en funksjon som heter action replay eller noe, som du kan skru på når du holder ned knappen for å bytte mellom characters.(venstre alt). Jeg vet ikke om den bruker mye ressurser eller ikke så jeg har ikke testet den selv enda, men er enig i at en slik funksjon er et must. Jeg har fått mang en god latter så langt av tilfeldige ting som skjer i spillet uten at jeg er involvert. Endret 14. april 2015 av Apox Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Feil tid å være bortreist på. Sånn går det når man spekulerer i nye forsinkelser. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Noen som har prøvd video editor? Når jeg legger til ett nytt klipp så kommer det en EDITOR logo imellom det nye og det gamle klippet. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt det? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Noen som vet hvor jeg kan sjekke hva jeg skulle få for å preorde før 31 mars? Eller kanskje noen kan bare si hva jeg skulle få? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=UeXp1p_SBl8 Kjapt klipp laget med Rockstar Editor. Å lol. Så mye muligheter 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hahaha, han på motorsykkelen på slutten Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Noen som vet hvordan en starter en job? Går jeg via Quick Job, eller går på steder på mappet, joiner jeg bare andre sine jobber. Da får jeg aldri invitet venner før det er fullt. Finner ingen måte å faktisk gjøre jobber med vennene mine. Og hver gang jeg laster en job og kommer tilbake til gta online er jeg utav session og må joine vennene mine igjen. Ofte må vi alle finne en ny sessions fordi de bli fulle. Forløbi bare ekstremt mye frustratsjon og loading for å prøve å spille sammen. Har også satt matchmaking til closed med det hjalp heller ikke. 1 Lenke til kommentar
rogerbarrett Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg bestilte fra CDON og installerte det via disk. Men nå så er den stuck på "Loading..." på Rockstar Social Club greia... Noen andre som har/har hatt det samme problemet? Og fulgte det med CD-key for noen av dere? Tenkte jeg skulle legge til på Steam, men finner ikke key-en min Her er problemet jeg snakka om: http://imgur.com/vaiYCtR Har dessverre akkurat samme problemet. Prøvde på laptopen og da virket det. Har sendt mail til rockstar om problemet. Lenke til kommentar
Harribo25 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Noen andre som har problemer med å starte spillet som har kjøpt på steam? Jeg får beskjed om å linke spillet til steam, men problemet er at det er bare facebook, google, windows games for live, etc som er tilgjengelig. Games for windows live har jeg allerede linka, men jeg kommer ikke videre. Noen tips? Irriterer meg grønn, har restarta noen ganger, får samme beskjed. Jeg virkelig VERKER for å få spilt dette her, endelig komt meg hjem også dette her, fader så kjipt. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg bestilte fra CDON og installerte det via disk. Men nå så er den stuck på "Loading..." på Rockstar Social Club greia... Noen andre som har/har hatt det samme problemet? Og fulgte det med CD-key for noen av dere? Tenkte jeg skulle legge til på Steam, men finner ikke key-en min Her er problemet jeg snakka om: http://imgur.com/vaiYCtR Har dessverre akkurat samme problemet. Prøvde på laptopen og da virket det. Har sendt mail til rockstar om problemet. Det er et problem med æ ø å og andre ikke engelske tegn i Windows-brukernavn. https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204772198 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Noen andre som har problemer med å joine venner på GTA online? Hverken jeg eller kameraten min klarer å joine hverandres games. Aksepterer invite, og så tar det litt tid før vi får "Unable to join game session"... Urk... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Har sendt mail til rockstar om problemet. Haha, dagens latter 1 Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) hmm, nedlastinga av den patchen tar vist tid. pc'n får stå over natta. noen flere som også venter? Endret 14. april 2015 av sunbeam-transformer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå