LarZen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Da tar jeg film trikset nå tenker jeg. Se en film og når den er ferdig så er spillet låst opp Poff! Lenke til kommentar
Populært innlegg Makiavelli Skrevet 13. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 13. april 2015 I min verden finnes ikke konsoll. Slikt kan unger leke seg med. Gamers play games. not systems. 16 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Enig med den. Jeg kan godt spille konsoll, men ikke spill som GTA5, de liker jeg best på PC. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 I min verden finnes ikke konsoll. Slikt kan unger leke seg med. Gamers play games. not systems. Spoken like a true console peasant Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Synd folk hang seg opp i PC master race, for han hadde et veldig godt poeng om hvordan Rockstar drar ut titlene sine i evigheten og charger full pris hver gang. (rett meg om det er feil.) 1 Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 I min verden finnes ikke konsoll. Slikt kan unger leke seg med. Gamers play games. not systems. Spoken like a true console peasant Haha..ok. Eier ikke engang de nye konsollene og foretrekker å spille på pc, men er ihvertfall ikke så trangsynt at jeg ikke forstår at noen kan ha glede av konsollene også 7 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Vet ikke om noen har nevnt det. Men har dere brukerkonto i windows som indeholder æøå i navnet vil ikke gta 5 virke. http://steamcommunity.com/games/271590/announcements/detail/190617144670191197 Forløbi er løsningen å opprette en ny brukerkonto med a-z bokstaver. Endret 13. april 2015 av Ekinorak Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Er det noe crew oppe å går for PC versjonen her på forumet eller? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Ser ut som steam serverenne har pissa på seg. Ikke så uventet kanskje edit: Henta seg inn igjen relativt kjapt, heldigvis Endret 13. april 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Men men...slik skjer jo bare med XBL og PSN. Ikke Steam!!! EDIT: 9min så er filene verifisert/oppdatert og jeg kan starte...føles ut som en evighet. Endret 13. april 2015 av LarZen Lenke til kommentar
igxx Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) liker at nedlastinga plutselig dropper til 15 KB / sec ... fra 3 mb.. Endret 13. april 2015 av igxx Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Om du har forhåndslastet er det heldigvis ikke store filen som skal ned. Nå står det å pakker ut her, estimert å bruke en halltime på det, lenge leve mekaniske disker Lenke til kommentar
igxx Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 "Connection to download server lost. Reconnecting...." H Y PE -.-.-.-.-.- Lenke til kommentar
neticon Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg forhåndsbestilte hos Spaceworld og skulle få spillet som en download. Jeg skal laste ned en PDF som skal fungere som en veiviser til å plotte inn produktnøkkelen i Steam.. Jeg får ikke lastet inn PDF-fila, og jeg aner hvordan jeg skal gå fram på Steam uten veiviseren. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Om du har forhåndslastet er det heldigvis ikke store filen som skal ned. Nå står det å pakker ut her, estimert å bruke en halltime på det, lenge leve mekaniske disker Har forhåndsnedlasta menne 300 mb på 15kb.. Glem det... Gikk ned til 1.6KB Endret 13. april 2015 av igxx Lenke til kommentar
igxx Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg forhåndsbestilte hos Spaceworld og skulle få spillet som en download. Jeg skal laste ned en PDF som skal fungere som en veiviser til å plotte inn produktnøkkelen i Steam.. Jeg får ikke lastet inn PDF-fila, og jeg aner hvordan jeg skal gå fram på Steam uten veiviseren. Har du fått steam koden? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg forhåndsbestilte hos Spaceworld og skulle få spillet som en download. Jeg skal laste ned en PDF som skal fungere som en veiviser til å plotte inn produktnøkkelen i Steam.. Jeg får ikke lastet inn PDF-fila, og jeg aner hvordan jeg skal gå fram på Steam uten veiviseren. Så lenge du har nøkkelen: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5414-TFBN-1352 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Nesten ferdig med å pakke ut. Så får jeg melding om skrivefeil på disken...hehe. Wohoo! Lenke til kommentar
igxx Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Der hva spillet starta opp blir et hellvette på jobb i mora 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå