diversity Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hei jeg skal snart kjøpe ny pc.. og bare lurer på.. jeg har 2 skjermkort fra før.. og vil vite om de passer på det nye hoved kortet ser det andre bra ut? skal ikke ha skjerm og cd og floppy Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvorfor kjøper du et hovedkort med innebygget skjermkort hvis du har? -M betyr med skjermkort! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ser bra ut snitch, kul cpu vifte! tabbe med hovedkortet da *grin* Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vanskelig å svare på når vi ikke vet navnet på de to skjermkortene du har... *grin* Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg kan med relativ stor sikkerhet si at skjermkortene ikke passer. Se f.eks. på dette bildet så ser du at det er forskjeller på "dingsen som går i agp-porten", i mangel av bedre ord. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 jeg kom til å tenke på dette med at jeg ikke har peng til skjermkort.. derfor bare tok jeg med hovedkort med skjermkort.. men vet noen om jeg kan sette inn et annet skjermkort på det hovedkortet senere?? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 suzze er gay! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 suzze er gay! Voks opp Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 De to skjermkortene ser for meg ut som noen steingamle isa-kort. ATI RAGE 2C+ eller noe. Ihvertfall klare for teknisk museum og ikke i en ny pc. Det HK'et er itillegg til nVidia GeForce4 MX også utstyrt med en AGP 8X port, slik at du senere kan oppgradere med DAGENS skjermkort. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 hehe... trenger pc til en god pris med skjermkort.. fikk de to skjerkortene av en venn.. noen som har erfaring med dette hovedkortet? duger det? Sheriff: så du vil si at det funker? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 suzze er gay! Voks opp Voks on, Voks off (litt karatekid humor). Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det vil funke, men du må ha mer ram siden det integrerte skjermkortet ikke har eget dedikert minne. Setter du av 64 mb til skjermkortet, vil du ha under 200 mb minne igjen Da er det vel like greit å kjøpe et eksternt skjermkort og NF7-S. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 hmm men tenker over det at jeg ikke har penger.. vet dere om en bedre løsning da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå