AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg og kjæresten har noen felles interesser. Vi er begge glad i film, musikk, shopping og reise. Men han har flere felles interesser med eksen. De er generelt mer like enn oss, når jeg tenker meg om. Og da klarer jeg ikke å styre tankene om at de "passer bedre".. Begge er glad i fotball, begge spiller Fifa, begge ser på action filmer, de har flere felles bekjente, de er fra samme by - og de er gode venner. Tror dere han setter mer pris på henne pga disse tingene? Anonymous poster hash: 92585...2f7 Lenke til kommentar
Seen Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Det at de har flere felles interesser enn det dere har trenger ikke bety noe som helst, det sier jo ingenting om hvordan de fungerer sammen i et parforhold. Sliter du en del med sjalusi eller har litt dårlig selvtillit? Hvordan trives du i forholdet, og hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Hun er en eks, er hun ikke? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Hun er en eks, er hun ikke? Jo, men også hans beste venn. Anonymous poster hash: 92585...2f7 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Hva er egentlig problemet? Er du sjalu fordi du ikke føler deg god nok og tror han skal stikke av? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Hun er en eks, er hun ikke? Jo, men også hans beste venn. Anonymous poster hash: 92585...2f7 Jojo, men det er jo en grunn til at hun er en eks og at de ikke er sammen lengre. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Det viktigste i et forhold er ikke hvor mange felles hobbyer man har, men hvor godt man fungerer sammen. Selv om han sikkert setter pris på å spille FIFA med henne, liker han nok bedre å være kjæresten din - det er jo tross alt deg han er sammen med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå