rvenes Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 http://www.klipsch.com/product/product.aspx?cid=370 Japp, den trur eg at eg skal ha meg. Nokens om har den? Erfaringer? fra før av har eg klipsch center og fronter. Bak er det noke jalla jvc greier. Er den bra? Noken som har den? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ville heller kjøpt bakhøyttalerne, og utsatt sub kjøpet... med mindre du virkelig mangler bass. Og ikke regn med noe "dunk", men mest "BRRRRRRRR"... sub gjør seg best til film, og suger som oftest til musikkbruk når den er justert inn til filmlyd. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 har selv en 12t aktiv jbl sub, feeet bass. men du bär spärre naboene dine å häre om dem liker häy bass å glass som dett ned å speil som vibrerer å den type ting. off topic men, er det noen andre som har katter som liker å sove oppå subben? mens den jobber MR_T Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Klipsch er veldig gode til heimekino, men om du og skal bruke han masse til musikk bør du ta ein titt på Vibe Omnicorn. Var og med i Sub testen til L&B trur eg.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Og ikke regn med noe "dunk", men mest "BRRRRRRRR"... sub gjør seg best til film, og suger som oftest til musikkbruk når den er justert inn til filmlyd. Øhh? OK... Har du noengang hørt denne suben eller noen andre suber fra Klipsch? Klipsch KSW-12 blir kalt Mr. Dynamite i USA, og det er ikke uten grunn. Den er skikkelig dynamisk og morsom å låne øre (les:mage) til. Dette er den nyere broren som også er dyrere. Da også bedre. Anbefales. Men hvorfor ikke kjøpe KSW-12? Den er noe rimeligere, men da har du også råd til noen skikkelige bakhøyttalere fra samme serie som frontene dine. Hvis du vil ha mer trøkk ved en senere anledning, kan du jo kjøpe en sub til. den spille bra på både musikk og film. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Bakhøgtalere kjem... Gidder ikkje og kjøpe "jalla" første gangen for så og skifte ut etter 1 år eller.no da er det billigere kjøpe bra med ein gang. er ikkje den KSW'n litt slapp da? RSW'n har jo "litt" saftigere forsterker på seg. Dessuten har eg bakhøgtalere som klare jobben bra nok til no, men må bli noke bedre der med tid og stunder ja. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Ville heller kjøpt bakhøyttalerne, og utsatt sub kjøpet... med mindre du virkelig mangler bass. Og ikke regn med noe "dunk", men mest "BRRRRRRRR"... sub gjør seg best til film, og suger som oftest til musikkbruk når den er justert inn til filmlyd. Som du kanskje viet så lånte eg ein 15" sub, den blei litt for hissig... men det var bedre med subben enn uten subben når eg fikk stilt den inn, og skrudd ned volumet litt på den. Det blei tamt uten! så no fikk eg lyst på sub. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 OK, kjøp subwooferen. Du kommer ikke til å angre. Om et år eller når du får penger, kan du kjøpe noen passende bakhøyttalere. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Sett litt feil på modellene trur eg... det var KSW eg tenkte på, men skal nu ha RW-10 som er 10" men speler like bra som 12'rn sa duden... den har mykje større slaglengde etc. http://www.klipsch.com/product/product.aspx?cid=653 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kor mykje du må gi for den? Handla du på loftet eller? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 6000 kr trur eg han sa. Blir på loftet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå