Gå til innhold

Klipsch 10" Aktiv SUB (RW-10)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville heller kjøpt bakhøyttalerne, og utsatt sub kjøpet... med mindre du virkelig mangler bass. Og ikke regn med noe "dunk", men mest "BRRRRRRRR"... sub gjør seg best til film, og suger som oftest til musikkbruk når den er justert inn til filmlyd.

Lenke til kommentar

har selv en 12t aktiv jbl sub, feeet bass.

men du bär spärre naboene dine å häre om dem liker häy bass

å glass som dett ned å speil som vibrerer å den type ting.

off topic men, er det noen andre som har katter som liker å sove oppå subben? mens den jobber

MR_T

Lenke til kommentar
Og ikke regn med noe "dunk", men mest "BRRRRRRRR"... sub gjør seg best til film, og suger som oftest til musikkbruk når den er justert inn til filmlyd.

Øhh?

OK...

Har du noengang hørt denne suben eller noen andre suber fra Klipsch?

Klipsch KSW-12 blir kalt Mr. Dynamite i USA, og det er ikke uten grunn. Den er skikkelig dynamisk og morsom å låne øre (les:mage) til.

Dette er den nyere broren som også er dyrere. Da også bedre.

Anbefales.

Men hvorfor ikke kjøpe KSW-12? Den er noe rimeligere, men da har du også råd til noen skikkelige bakhøyttalere fra samme serie som frontene dine. Hvis du vil ha mer trøkk ved en senere anledning, kan du jo kjøpe en sub til.

den spille bra på både musikk og film.

Lenke til kommentar

Bakhøgtalere kjem...

Gidder ikkje og kjøpe "jalla" første gangen for så og skifte ut etter 1 år eller.no

da er det billigere kjøpe bra med ein gang.

er ikkje den KSW'n litt slapp da? RSW'n har jo "litt" saftigere forsterker på seg.

Dessuten har eg bakhøgtalere som klare jobben bra nok til no, men må bli noke bedre der med tid og stunder ja.

Lenke til kommentar
Ville heller kjøpt bakhøyttalerne, og utsatt sub kjøpet... med mindre du virkelig mangler bass. Og ikke regn med noe "dunk", men mest "BRRRRRRRR"... sub gjør seg best til film, og suger som oftest til musikkbruk når den er justert inn til filmlyd.

Som du kanskje viet så lånte eg ein 15" sub, den blei litt for hissig... men det var bedre med subben enn uten subben når eg fikk stilt den inn, og skrudd ned volumet litt på den.

Det blei tamt uten! så no fikk eg lyst på sub.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...