Ståle Nordlie Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 I går postet jeg i en tråd med tittel "Atheism strikes again." i "Politikk og Samfunn". Nå ser den ut til å være forsvunnet. Hvorfor? Er dette noe jeg kan regne med at skjer igjen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Jeg ser at den tråden ble startet av en bruker som ble utestengt i går kveld. I den forbindelse ble alle trådene til vedkommende slettet. Jeg vil tro slikt ikke skjer så veldig ofte. Mulig den ble slettet ved en feiltagelse, skal sjekke. Endret 12. februar 2015 av Hårek 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Det er jeg som står bak dette. Tråden ble fjernet på grunn av gjentatt trolling. Det er beklagelig at dette går ut over andre brukere som forsøker å få til en saklig og god diskusjon. Samtidig er det viktig at trollebrukere ikke blir belønnet av at trådene og innleggene blir stående når hensikten med dem er å ødelegge. Det er relativt sjeldent at dette blir gjort, men enkelte ganger er det nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå