Arodem Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Denne World of Warcraft-geita sørget for 14 millioner kroner til kampen mot Ebola Lenke til kommentar
Kemas Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Hva er et "veldedighetskjøledyr" Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Hva er et "veldedighetskjøledyr" Prøvde å snik-pitche oppfinnelsen min: Veldedighetskjøledyr. Tanken er at det er så forbaska varmt å gå tur med hunden om sommeren, så jeg har planer om å forske frem kjæledyr som er iskalde av natur. Se det for deg: Du legger deg ned i parken, så tar du Fido og slenger ham over trynet for å kjøle deg ned. Digg, ikke sant? Tanken var at de skal finansieres gjennom Kickstarter, derav "veldedighet". (Takk. Har rettet slurvefeilen nå. ) 5 Lenke til kommentar
Kemas Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Et slikt type dyr vil jeg ha, noe jeg kan ha rundt hode på sommeren da det er som varmest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå