Audi s4 q Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Hei hei! Har et tilsynelatende problem med bremsene på bila. Når jeg bremser, klarer jeg å trå bremspedalen helt inn, uten problemer, men plutselig blir pedalen stein hard som om motoren ikke går, blir ekstremt dårlig respons. Noen ideer? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Helt inn skal du ikke kunne trø pedalen uansett. At den plutselig blir hard kan jo virke som et problem med bremsekraftforsterkeren, men det er ikke så vanlig. Jeg ville ha begynt med å sjekke nivået på bremsevæska, eventuelt kjørt forsiktig til nærmeste verksted og fått den opp på bukk for å se etter lekkasjer, vridde slanger eller noe annet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Forsåvidt enig med Ar´Kritz. Kan jo være en ide å sjekke at håndbrekket fungerer som det skal , har du like lite respons der bør du få tak i redningsbil og ikke kjøre til verkstedet. Det er fult mulig at bremsene dine er på vei til å havarere helt fullstendig og da hadde jeg ikke kjørt med den bilen. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Sjekk også for feilmeldinger. Fikset ABS bremsene i går på min Audi. Vanligvis er det sensorene, men nå var det dårlig kontakt på en sikring. Hadde ikke funnet feilen uten feilkode + google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå