Fotoskrulla Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Morsdagsblomster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Det er mange bildeeffekter i kameraet (a7) , denne har jeg såvidt forsøkt. Her ble deler av blomstene overeksponert (utbrennt) og detaljer forsvannt. Men det kan jo være det som er meningen bak plakateffekten. Min erfaring med disse effektene er at det er ikke lett å kontrollere sluttresultatet , da det er begrensede innstillingsmuligheter. Men moro er det likevel. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Det er mange bildeeffekter i kameraet (a7) , denne har jeg såvidt forsøkt. Her ble deler av blomstene overeksponert (utbrennt) og detaljer forsvannt. Men det kan jo være det som er meningen bak plakateffekten. Min erfaring med disse effektene er at det er ikke lett å kontrollere sluttresultatet , da det er begrensede innstillingsmuligheter. Men moro er det likevel. Vennlig hilsen Alec Ja, morsomt å leike seg litt. Prøvde meg på nattfoto igjen i går, men det er dritvanskelig! Men innmari artig da! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Flott dette! Behöver ikke bildebehandlingsprogram du Litt hard beskjäring til höyre.......? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Bare lek du:-) I likar slike eksperiment med det litt ukjente i fotoverden. Synes dette ble stilig og yter morsdagsblomstene kreativ rettferdighet. Gratulerer med vel overstått forresten:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Flott dette! Behöver ikke bildebehandlingsprogram du Litt hard beskjäring til höyre.......? Ble litt hardt beskåret fordi jeg ville ha vekk noen forstyrrende element. Hvis jeg hadde kunnet klone, så ville det blitt gjort i steden. Den tid kommer vel engang.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Bare lek du:-) I likar slike eksperiment med det litt ukjente i fotoverden. Synes dette ble stilig og yter morsdagsblomstene kreativ rettferdighet. Gratulerer med vel overstått forresten:-) Takk for det! Fotoverdenen er enormt stor! Artig å se hva man faktisk kan få ut av et tilsynelatende mislykket eller kjedelig bilde også. (Ikke at jeg har det altså...) Jeg har mye moro forran meg, for å ikke snakke om alle turene det blir! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Igjen fin komposisjon og utsnitt, spennende med s/h her. Med et godt bildeprogram vil du nok få enda mer ut av det, selv om det sikkert ligger en del muligheter i selve kameraet. Men det kan jo komme litt etter litt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Igjen fin komposisjon og utsnitt, spennende med s/h her. Med et godt bildeprogram vil du nok få enda mer ut av det, selv om det sikkert ligger en del muligheter i selve kameraet. Men det kan jo komme litt etter litt. Vennlig hilsen Ragnar Ja, Rom ble ikke bygd på en dag den heller! det er jo morsomt med dnne læreprosessen må jeg si. Ser flere og flere muligheter etterhvert. Tusen takk for at du tittet innom meg i dag også, setter stor pris på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg