Alex_2xA Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei. Jeg har en fiml som jeg skulle se, lyden virker fint men bilde er veldig skjelvent, ting beveger seg frem å tilbake, jeg kjøre Xdiv, Divx og ac3 codecer, dette problemet har kun oppståt på 2 av filmene jeg har. Noen forslag? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ffdshow er en løsning på akkurat det der. hva det har seg har jeg ikke giddet å analysere Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 hmm, bilde virker bra nå, men nå har jeg ikke lenger lyd(Jeg lastet ffd ned fre doom9 siden, tenkte ikke over linken didn) Lenke til kommentar
Legion Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 pussig at lyden skulle bli borte, har jo ingenting med bilde å gjøre. kjør gspot på fila og sjekk hvilken audiocodec som brukes. prøv også om det samme skjer med andre mediaspillere Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 hmm, kvaliteten på diverse av de andre filmene har sunket også. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hmm, kvaliteten på diverse av de andre filmene har sunket også. ja, nettopp jeg bruker ikke ffdshow før det er nødvendig siden den gir noe uheldige resultater. i ffdshow konfigurasjonssaken kan du tikke av checkboksene over hvilke codecer du ønsker at ffdshow filteret skal ta seg av istenden...(utrolig klønete setning) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå