ehs5 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har lastet ned 3 spill fra 2 forskjellige sider til min Siemens M55. Men spillene fuunker ikke!! :grine: Jeg får feilmeldingen:Midlet classs not found på to av spillene og på det ene spillene får jeg: One of these Midlets not found:a a a az elller noe lignenede!!! Noen som vet noe om dette? To av spillene er fra siemens sine egne sider altså. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ville ikke kjøpt spill fra siemens, det koster 9 kr. for hver gang du spiller! Kan anbefale andre steder hvis du skal kjøpe java-spill til m55 sånn som: javagames.no, mr.goodliving.com (du kan ikke kjøpe spill derfra, men du får en oversikt av spillene mrgoodliving har produsert og de er alle veldig bra *grin*) og elkware.com. hva problemet ditt skyldes kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, men det er vell noe galt med java`en eller wap`en vil jeg tippe........ kan egentlig fint lite om sofware og sånt, men det er sikkert andre på forumet som kan hjelpe deg bedre enn jeg kan *grin* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Tusen takk, fant dessuten hvorfor jeg fikk de feilmeldingene,jeg hadde for liten plass *grin* . Jeg sletta noe spill og mange ringetoner som fulgte med på mobilen og lasta ned spilla på nytt igjen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Den beste plassen for kjøp av spill er gjennom wap-portalen til djuice.no Kun for Telenor-kunder nå, men andre vil få tilgang snart... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ja jeg har også kjøpt noen spill gjennom WAP portalen til djuice, de er ganske bra men noen av spillene spiller bare mono toner og ikke polyfoniske Ellers er de spillene greie de og....men det er plagsomt med den stikkende pipe lyden monofoniske toner gir fra seg!!!!! :grine: Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det er fordi spillene i utgangspunktet er lagd for Nokia series40, som har dårlig lyd-støtte :| Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Utrolig kjedlig iallefall, men men spillene er jo greie ellers, jeg pleier å skru av lyden på mobilen når jeg spiller disse spillene så da går jo greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå