lettere-gal Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Har bestilt varer fra utenlands og blir bedt om å sende inn tollionfo. Da ber de om fødselsnr (dette klarer jeg selv) men de ber om varefaktura/kvittering som jeg har på mail. Hvordan får sendt inn dette? Skal sende inn på nettet, men får jo ikke lasta ned mailen??? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Hvorfor får du ikke lastet ned mailen? Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Fordi jeg ikke vet hvordan Det er ikke vedlegg på mailen om det er relevant. Hadde det vært vedlegg så.. Endret 11. februar 2015 av lettere-gal Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Har du pdf-printer installert? Da kan du velge å printe ut mailen og lagre den som en fil på maskinen. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Gå til Ninite.com Finn "CutePDF", kryss av og trykk på "Download" (Gjerne merk av andre ting du vil oppdatere i samme slengen) Gå inn der hvor du har kvittering lagret (feks eposten) Print ut på vanlig måte og velg "CutePDF" som printer. Den lager så en PDF-fil av det du skriver ut. Legg så ved vedlegget i en epost, skriv inn sporingsnummer\kollinummer, kort hva saken gjelder og send til [email protected] eller [email protected] 1 Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Det er på posten.no/fortolling jeg skal legge inn. Der kan jeg laste opp pdf. "Den lager så en PDF-fil av det du skriver ut." Kan den lage det ute4n at jeg skriver ut? Æ hi itj printer... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 ja, du "skriver ut" til en PDF fil... Altså, "Printeren" din er programmet som Merko nevnte, og "arket" du får ut er en .pdf fil.. Du trenger ikke en fysisk printer. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Fordi jeg ikke vet hvordan Det er ikke vedlegg på mailen om det er relevant. Hadde det vært vedlegg så.. File (eller annen meny) -> Save page. Du kan velge printer-ikonet i gmail for å vise mailen i en egen side. 1 Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Cutepdf får ikke med hele siden slik jeg ser den. Det som dekker over litt på ene sia er en reklame i selve hotmail som ikke går bort der det står " Takk! Din tilbakemelding vil bidra til å forbedre annonseopplevelsen din." Den reklamen dekker ikke over når jeg er på mailen men på utskrifta. Endret 11. februar 2015 av lettere-gal Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Dette er nokre dagar sidan, så problemet er sikkert løyst. Men alternativet ville vere å ta ein skjermdump av epost, lime inn i bildebehandlingsprogram som f. eks. Paint, for deretter å "skrive ut" via CutePDF. Evt. lagre biletet som .jpg i staden for å sende det gjennom CutePDF. Endret 21. februar 2015 av torbjornen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Kan forøvrig lønne seg å ringe også, for å bekrefte at det har kommet frem og at de vil behandle det. Sist gang jeg skulle fortolle noe og sendte inn dokumentasjon ble varen returnert. Ringte inn og lurte på hva som skjedde, dama fant mailen jeg sendte, men ingenting hadde blitt gjort fra deres side så det ble returnert. En dum beklagelse var alt de kunne komme opp med... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå