Mr.Reese Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Hei. Kjøpte meg en galaxy tab s her om dagen og i dag merket jeg at det er litt gulskjær i skjermen når jeg ser direkte på den. Hvis jeg vipper litt på tabben og får en annen synsvinkel så blir skjermen hvit (sånn som jeg mener det skal være) Har vært hos forhandleren å de mente at det skulle være slik. Lurer derfor på om det er noen andre med tab s som har det samme? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Er det på et spesielt punkt, eller er det over hele?Prøvd å kalibrere skjermen for å se om det fortsatt er der da?Jeg hadde problem med lyslekkasje på min Tab s 8.4, og levert den inn 4 ganger, og fått 4 nye (alle hadde samme problem frem til den jeg har nå, der er det minimalt) Lenke til kommentar
Mr.Reese Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Det er over hele skjermen. Har prøvd å tilbakestille tabben, justert skjerm modus osv uten at det hjelper. Har lest litt på nettet å det virker som det er et ganske vanlig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Er jo ofte at det er forskjellige paneler i nettbrett. Ikke alle er like gode. Men betyr ikke nødvendigvis at det er en mangel på produktet. Du kan jo få be om å få sendt den inn til verksted, så kan de ta en titt, men retur urep som ikke går på garanti eller reklamasjon så er det vanligvis et gebyr på en 3-500kr Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Hvem har du kjøpt det hos? Dra innom å si at du ønsker å bytte det. Mange har jo 30 angrerett, og du har jo kjøpt et produkt du ikke er fornøyd med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå