Gå til innhold

Noen her med erfaring med BlueWalker UPS?

Anbefalte innlegg

Er på tanken på å kjøpe meg en UPS, mer spesifikt en BlueWalker PowerWalker VFI 1000RT/1500RT.

Noen som kan svare på hva BlueWalker mener med at strømutgangene er "Programable"?

Hvordan er støynivået ved vanlig idle?

Endret av Truls84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg en PowerWalker VI 1000RT LCD, så ikke Online slik den du har tenkt deg.

Støynivået i min er irriterende i idle, og jeg leter etter en måte å få den stillere på. Lett å skru åpen og bytte vifte, men den likte ikke Noctua-vifta jeg bytta den i mot og slo seg av. Så nå tenkte jeg å heller sette inn en viftekontroller og skru den farta på orginal-vifta istedet.

Så vidt jeg har skjønt med programmerbare utganger, er at de kan slåes av og på i software feks, har ikke sett bruken for det, men.

Ellers fungerer den strålende. Ikke noe å utsette utenom vifta.

Lenke til kommentar

Fint å vite at den med letthet kan modifiseres med annen vifte.

Kan noen av dere sjekke opp på den "programable" delen av de utgangene, kan de kansje settes opp så de har Master/Slave funksjon og kan noen av dem settes til å bare være surge protection og ikke drevet av batteri?

Lenke til kommentar

"Load segment are sets of receptacles that can be controlled through the display. Each UPS has two configurable load segments. See “Rear Panels” on page 30 for load segment for each UPS model."

Er det nærmeste jeg finner av info. Enig at infoen er dårlig. Men jeg anbefaler å sende en epost og spørre - jeg sendte en ang. viftespørsmålene mine og fikk svar ganske kjapt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

takk for info ang viftene   fikk min Powerwalker VFI 2000 LCD i dag og driver og lader den opp nå

den åverdøver mine 2 poweredge r710 + 1 310  så de viftene skal ut   ellers må jeg si at den er bra  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...