Gå til innhold

Vurderer å kjøpe ny skjerm, tips?


Anbefalte innlegg

Heisann! Nå som jeg snart sitter på 2x 980 på min X99 rig så blir denne for dum og ha :p

 

Har enten lyst på 1440P og 60Hz, Eller 1080P 144Hz,

 

Kommer nok til og begynne med sparing snart, evt kjøpe skjerm til konf i Mai, men ville høre om noen har noen anbefalinger.

 

Pris, Ca 4K på max, helst under.

 

Krav:

Godt bilde, ihvertfall lik den gml

DP på skjermen.

Helst tynn i ramma rundt skjermen.

under 4000Kr.

144/120Hz. (Med mindre det er 1440P)

 

Jeg redigerer ikke, jeg spiller kun Bf4, eller andre småspill :)

 

på forhånd, Takk!

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.sprakradet.no/Sprakhjelp/Skriveregler_og_grammatikk/Aa_eller_og/

 

 

 

Så mye hardware du har, hvorfor ikke Swift?

Fordi jeg ikke har 7K og bruke på skjerm :p

 

Dette er veldig bra! jeg anbefaler den på det sterkeste.

https://www.netonnet.no/Customer/SharedList/48531

Har sett på den, er billig om jeg noen gang vil kjøre i surround :)

Lenke til kommentar

Har selv skjermen som er linket til over og er storfornøyd med den. Poenget var at så mye utstyr du har og prisklassen de ligger i, gjør til at det for meg bli logisk med en Swift.

Den ser jeg, nå om jeg ikke hadde fått noen jobb muligheter så hadde jeg nok ikke oppgradert til X99 f.eks :p

 

Har du hørt at du nødvendigvis ikke trenger g-synch modul for og få G-synch? Sålenge du har DP skal det fungere på noen monitorer.Testet på din?

 

Kan gjøre det enkelt og skaffe en slik ASUS skjerm, om du er storfornøyd så regner jeg med at jeg blir det :)

Lenke til kommentar

G-sync er et MUST evt vent til freesync skjermer. Med 2x 980 skjermkort, bør du legge mer enn 4 lapper i skjerm. Jeg kjører selv 2 x 680 kort med AOC 24 144HZ G-sync og det er kun BF4 det går i. Her har jeg stablit 100 pluss fps på maks grafikk. med din rigg kan du antagelig oppnå dette fint med Rog swift skjermen. Og når du har g-sync så spiller det stort sett ikke noen rolle om du får fps drop av og til. Det blotter du ikke med dine vanlige menneskeøyne.

 

Så velg G-sync fremfor IPS om du ikke venter til senere i år da dette blir lansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...