venomzorg Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Heisann, har kjøpt meg Shuttle SS51G, og i denne bruker jeg et pov gf4 som jeg har en oppgradert vifteløsning på. denne er ganske lydløs kombinert med en zalman fanm8 men jeg vil det uansett max lydløst så jeg lurer på om det er fysisk plass til zalmans vga heatpipe kjøling inne i kassa.. noen erfaringer?! og forresten så kjøpte jeg meg en seagate 160gb 8mb ting som jeg ikke synte var helt lydløs som mange sier, den lagde nok lyd til og irritere meg når den fikk noe å jobbe med! men jeg overlever, grunnen til at jeg vil ha stille maskin er pga at jeg ser på filmer om kvelden når jeg skal sove =) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Tror ikke det går noe særlig, og hvis du klarer å presse det inn vil du nok ikke klare å få på lokket på kassen. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Tror ikke det går noe særlig, og hvis du klarer å presse det inn vil du nok ikke klare å få på lokket på kassen. ja, samme tror jeg... sørgelig :grine: Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) JA! ...med litt ombygging... Jeg har akkurat montert et Zalman ZM80C-HP på mitt Radeon 9700pro AIW og plassert herligheten i et Shuttle SB65G2 kabinett uten å lage hull i dekselet! Har nesten fått ny PC etter dette siden støy ikke lenger er noe tema. Dette krever litt tålmodighet og en del is i magen. Trikset er å sage bort de delene av ribben på som kommer i kontakt med tv-tuner og kondensator. For at det skal bli plass innenfor dekselet og ikke komme i veien for harddisken, er man nødt til å bruke de 2 flate sålene på begge sider av kortet. Dette går fint med litt kreativitet... Endret 25. desember 2003 av Pollux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå