M4ds Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Av en eller annen grunn mottar jeg ikke sms på ipaden. Forrige melding jeg fikk (på ipaden) var på fredag, og etter det har det ikke dukket opp her. Mottar dem derimot på iPhone og Mac, og jeg har ikke rørt noen innstillinger (som jeg vet om) som kan ha skrudd av sms-funksjonen. På meldingsinnstillingene er også iMessage skrudd på. Har dere noen ide om hva som har skjedd? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Forsøk å skru det av og sett det opp på nytt. Dette er en ganske ny tjeneste som helt sikkert videreutvikles og forbedres i systemer vi ikke ser. Noen ganger kan det sikkert henge seg opp litt. En restart er en god ting å starte med ved de aller fleste datafeil...:-) Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Fant det ut, var visst en funksjon på iPhone som jeg ikke har sett før, som gjorde at jeg skulle velge hvilke enheter som tekstmeldinger skulle videresendes til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå