Ingar Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skal gi en ny mobil i gave til noen,da det eneste hun er ute etter er batteritid lurer jeg på hvilken tlf jeg skal kjøpe..Tlfen bør ikke koste noe mere en 1500kr.. Jeg har sett litt på SE T310 da denne kommer med 11t taletid og 400t standby,noen med bedere forslag? (og det hadde vært kjempefint med en radio!) Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Tviler på du finner noen med bedre batteri enn den t310, i såfall må du ty til maraton-batteri. Jeg har bestilt en Xelibri 5, med 350 timer, synes det høres bra ut også Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ikke kjøp siemens m55 i alle fall, den har elendig stand-by tid, med mitt bruk holder den bare to dager. t310 er nok det beste valget, klart best batteritid iallefall *grin* du kan kjøpe radio som tillegsutstyr til t310, tror de har det på spaceworld blandt annet, den koster vell noen hundre lapper. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 du kan også få kamera til t310 :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå