Arodem Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Kickstarter-prosjektet har møtt store hindre.Peter Molyneuxs Godus klarer ikke å levere det som ble lovet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Peter holder ikke det han lover What else is new Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Peter Molyneux... klarer ikke å levere det som ble lovet HÆ?!?!! 2 Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 "Peter Molyneuxs... klarer ikke å levere det som ble lovet..." Nyheter sa dere? Godus var dømt til å feile så fort det kom fram at han var med på det. Han er bare en selger/politiker som sier det han må for å få folk til å bite på. 5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg skulle til å skrive at alt med andre ord er som vanlig fra den kanten, men så ser jeg at jeg ikke var førstemann til å tenke det. Jaja, jeg skriver likevel. 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Dette intervjuet (som noen linket under en av RPS sine saker) sier det meste: www.pcgamesn.com/godus/an-interview-with-peter-molyneux Endret 11. februar 2015 av Zork 3 Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Er vel strengt talt ikke så veldig overraskende. Han har jo etter hvert fått et ganske langt rulleblad med over-ambisiøse prosjekter som ikke har klart å leve opp til forventningene. Han har jo stått bak mye bra og (bl.a. Theme Park, Dungeon Keeper og det første Black & White), men det begynner jo å bli noen år siden nå. I nyere tid er han vel mest kjent for Fable-spillene, som selv om de ikke var direkte dårlige var alt for enkle og langt fra å leve opp til forventningene de hadde skapt på forhånd. Det virker også som om han har hengt seg alt for mye opp i å fjerne tradisjonelle menyer og HUD- elementer (spesielt merkbart i Fable 3, men også synlig i tidligere spill som B&W), ofte på bekostning av kontroll-kvalitet og intuitivitet. 1 Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg fant nylig ut at han er millionær, så kunne ikke denne mannen lett fiansiert dette spillet ut av egen lomme? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg fant nylig ut at han er millionær, så kunne ikke denne mannen lett fiansiert dette spillet ut av egen lomme? Han kunne, hvis han selv trodde på sine egne lovnader. 2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Klassisk Molyneux. Spillet var forresten 100% balls, unngå. Når dere vil uttrykke eierskap gjennom genitiv i et navn som slutter på x, er det forresten helt lov å bruke en apostrof: Molyneux' Godus. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Klassisk Molyneux. Spillet var forresten 100% balls, unngå. Når dere vil uttrykke eierskap gjennom genitiv i et navn som slutter på x, er det forresten helt lov å bruke en apostrof: Molyneux' Godus. Hepps! Ble var dette 5 minutter etter publisering, men fikk ikke fikset Twitter+Facebook. På forsiden skal apostrofen være på plass. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Hvor mange ganger kommer reven til å selge skinnet før bjørnen er skutt? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Man må jo være rimelig treg i skallen om man går inn og støtter "fantastiske prosjekt" fra den mannen. Nesten så jeg begynner å lure på om Molyneux står bak dette også: https://www.kickstarter.com/projects/asylum/identity/posts Endret 11. februar 2015 av Vice Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Fyren har jo innrømmet at han pleier å love mer enn han har tenkt å holde, fordi det da blir lettere å få spillene finansiert. At han ennå ikke er saksøkt for misledende reklame er rimelig merkelig. Lenke til kommentar
Crext Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Vi trenger black & white 1 tilbake, bare med bedre grafikk og mer dyr. Hold dere unna B&W er Gud lenger men en kommandør. 1 Lenke til kommentar
Crext Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Vi trenger black & white 1 tilbake, bare med bedre grafikk og mer dyr. Hold dere unna B&W 2, da er en ikke Gud lenger men en kommandør. Skulle det stå der. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Black & White var spillet som for alvor startet trenden med overhypede Molyneux-utgivelser. Husker han hadde en utviklerdagbok som gikk over flere år i PC Player. Det kunne bare ikke leve opp til forventningene. B&W er ikke dårlig, men det eneste ekstraordinære var grafikkmotoren. Resten var meh2k. Endret 11. februar 2015 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Er vel kun Populous og Syndicate som jeg har synes har vært noe bra fra den kanten. Syndicate ble helt sinnsykt vanskelig etterhvert riktignok. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Black & White var spillet som for alvor startet trenden med overhypede Molyneux-utgivelser. Husker han hadde en utviklerdagbok som gikk over flere år i PC Player. Det kunne bare ikke leve opp til forventningene. B&W er ikke dårlig, men det eneste ekstraordinære var grafikkmotoren. Resten var meh2k. Jeg synes B&W var rimelig bra. Problemet er at det skulle være Populous med ditt eget kjæledyr, og i stedet endte det opp som en kjæledyrsimulator hvor mange også hadde det gudespillet. Synd, da det hadde sterkt potensiale. Enda verre er det vel at han planla hele fem spill i serien, og de skulle foregå lengre og lengre frem i tid, frem til nåtid i B&W5. Det hadde blitt interessant. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå