Gennaro Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Hei. Hvordan får man passord på feks en excel fil? Tenker ikke på låsing inne i dokumentet, men passord for å i det hele tatt få åpnet dokumentet. Lenke til kommentar
lysakers Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Jeg sitter på Office 2013, og der går jeg på Fil og trykker på Beskytt arbeidsboken. Der kan jeg velge å kreve passord ved åpning av dokumentet. Edit: Det samme gjelder på Office 2010 hvertfall. Endret 11. februar 2015 av lysakers Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Dette er Ofice 365, men regner med at det gjelder eldre versjoner også. Trykk på Tools/Verktøy og velg General options/Generelle innstillinger. Se vedlagt bilde. 1 Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Dette er Ofice 365, men regner med at det gjelder eldre versjoner også. Trykk på Tools/Verktøy og velg General options/Generelle innstillinger. Se vedlagt bilde. save-password.JPG Takk! Det var svar på spørsmålet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå