Ragnar Skj Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Rørosmartnan, et herrans liv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Rørosmart'n er vel verdt å overvære - fin stemning og mye artige episoder. mvh Aage Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Ja her var var det fin stemning. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Rørosmart'n er vel verdt å overvære - fin stemning og mye artige episoder. mvh Aage Enig, vel verd å få med seg. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Ja her var var det fin stemning. Ja, og det var nok det jeg med dette ville formidle, stor stemning, og atmosfære som setter deg tilbake flere tiår. Takk for din kommentar! Skj Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Flott situasjonsbilde fra en velkjent og livlig begivenhet. Fint med slike bilder som viser hverdagsliv eller begivenheter, sett av hvermansen:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Flott situasjonsbilde fra en velkjent og livlig begivenhet. Fint med slike bilder som viser hverdagsliv eller begivenheter, sett av hvermansen:-) Enig i at denne typer bilder som viser hverdagsliv og begivenheter hører hjemme på Bildekritikken, noe ikke minst du er eksponent for. Bildet fra Kjerkgata viser iallfall interessen for Martnan, bildet ellers er vel ikke all verden. Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Da er det bestemt! Jeg skal på Rørosmartnan i år! Gleder meg, det blir stas! Flottings bilde! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Da er det bestemt! Jeg skal på Rørosmartnan i år! Gleder meg, det blir stas! Flottings bilde! Hei, ja da gjelder det bare å treffe deg blant 70.000 andre i løpet av denne uken. Takk for kommentar! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Da er det bestemt! Jeg skal på Rørosmartnan i år! Gleder meg, det blir stas! Flottings bilde! Hei, ja da gjelder det bare å treffe deg blant 70.000 andre i løpet av denne uken. Takk for kommentar! Vennlig hilsen Ragnar Er du der som turist eller som handelsmann? Du får se etter ei skrulle med langt lyst hår og Sony kamera.. Blir der på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg