Hofer Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) – Vi føler vi kunne vunnet begge kartene, forteller lagleder i Zodiacs Dragons.Nyopprykket lag overrasket de regjerende seriemestrene Endret 11. februar 2015 av Hofer Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Man blir litt motivert til å gidde å grinde opp til global, for så å slå seg sammen med noen andre sosiale folk for å konkurere. SMFC er samme greia egentlig, mm ranks innebærer masse tull. Anyways, får håpe på at cs:go blir større i norge, for det er gøy å se på! Da kan jeg vel lett nå 10K yt subs :o Merker csgo er i stor vekst. 1 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Man blir litt motivert til å gidde å grinde opp til global, for så å slå seg sammen med noen andre sosiale folk for å konkurere. SMFC er samme greia egentlig, mm ranks innebærer masse tull. Anyways, får håpe på at cs:go blir større i norge, for det er gøy å se på! Da kan jeg vel lett nå 10K yt subs :o Merker csgo er i stor vekst. Det er lov å håpe. CS:GO har vokst enormt på verdensbasis, så det skal vel bare mangle at det blir større i Norge også. Med dekningen Gamer.no har for øyeblikket så ønsker vi jo at spillet og e-sport generelt skal vokse fram og bli anerkjent her til lands. 1 Lenke til kommentar
enix- Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Dere kunne nevnt at oblyrekt spilte med 2 steps, inkl managern da, hehe Men imponerende av Zodiacs likevel 1 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Dere kunne nevnt at oblyrekt spilte med 2 steps, inkl managern da, hehe Men imponerende av Zodiacs likevel Dette var jeg ikke klar over desverre. Skal huske å sjekke det til neste gang. Endret 11. februar 2015 av Hofer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå