Gintoki Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Jeg har nå hår litt lengre enn skulder lengde å har håret mest i hestehale.Noen som kan anbefale noen bra sårsveiser til skulderlengde eller liknende? For vil ikke ha fort kort da jeg ikke føler meg komfortabel med det.Er ikke interessert i sidecuts eller hva man kaller det som er skinna på sidene og halvlangt på toppen (selv om noen jeg kjenner nevnte på at jeg ville passa til det bare med "ulvehale" bak på toppen. Endret 11. februar 2015 av Gintoki Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Herresveis går ikke ned til skuldrene,den skal være kort hvis man ikke er viking i en film, svensk eller har knekk i håndleddet. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg synes han karen her har fått midtskill og løst hår til å fungere. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Halvlangt? alt for langt heter det vell. Får man herre pris ved klipp av slikt hår? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Får man herre pris ved klipp av slikt hår? Det gjør man. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Får man herre pris ved klipp av slikt hår? Det gjør man. Det gjør man. Value! Tror jeg må sende dama til frisøren med fake skjegg vekst neste gang 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 ^ Haha xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå