Gå til innhold

UPS eller ny strømforskyning?

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke værre enn å kjøpe en god PSU. Skulle det vise seg at problemene dine ikke forsvinner da, så kan du levere varen tilbake (angrerett på nettkjøp).

Problemet er at dette ikke skjer hele tiden så det må testes over lengre tid som vil si at de 14 dagene med angrerett man har rett og slett ikke er nok. God tanke, men funker dessverre dårlig i dette tilfellet. Har hatt en oppetid på rundt en uke nå uten problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var dessverre ikke noe mere Corsair support kunne gjøre, så da ser det ut som det blir ny strømforskyning på meg. Tar det ikke så tungt, kan bruke min nåverende strømforskyning til en mediasenter pc. Den fungerer jo fortsatt, er bare litt sensitiv for ujenvheter i strømnettet.

Ser forresten at EVGA supernova G2 850watt versjonen er på tilbud, er den like god som 750watt versjonen?

Lenke til kommentar

Var dessverre ikke noe mere Corsair support kunne gjøre, så da ser det ut som det blir ny strømforskyning på meg. Tar det ikke så tungt, kan bruke min nåverende strømforskyning til en mediasenter pc. Den fungerer jo fortsatt, er bare litt sensitiv for ujenvheter i strømnettet.

Ser forresten at EVGA supernova G2 850watt versjonen er på tilbud, er den like god som 750watt versjonen?

JA.

Så lenge det er G2 utgaven så er det blant de beste strømforsyningene du får tak i. Produsert av Superflower, som har gjort svært grundig arbeid med sine mest moderne serier. I bunn og grunn er 750W og 850W samme strømforsyning, 850 wattern er bare testet for å tåle høyere belastning. ;)

Lenke til kommentar

Da var den nye strømforskyningen ankommet og montert. Fungerer som den skal og er lydløs i drift. Eneste negative jeg har å komme med er at gjengene bakpå var for små til standard skruer så skruene måtte skrues inn og ut et par ganger med makt for å utvide hullene, men bortsett fra det fungerer alt som det skal. Så får tiden vise om dette hjelper på stabiliteten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Litt over et år senere og stormsesongen er i full sving igjen, med tilhørende ujevnheter i strømnettet. Lysene blinker som på et øst tysk raveparty, men pcen er fortsatt like stabil uansett. 

Kan konkludere med at EVGA supernova G2 er et veldig godt valg for de med ustabil strøm. 

Endret av Mr. A
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...