Gå til innhold

[FAC] Crystal Palace - Liverpool

Tunky

Anbefalte innlegg

KWKeaR9.pngVSXyvcHR3.png

FA-Cup

14.02.15 - 18:30

Selhurst Park

Vises på: TV2 Sport Premium & TV2 Sumo

Etter en deilig sliteseier mot Tottenham er det klart for kvartfinale i FA-cupen. Dette blir en tøff kamp, da Crystal Palace har overraskende god statistikk mot oss på hjemmebane. De siste sju kampene på Selhurst har endt med 3 seire, 2 uavgjort og 2 tap for Palace. Sist vi vant på Selhurst Park var i 1997(!).

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom man skal drive gjettelek igjen:

Mignolet

Can - Skrtel - Sakho

Ibe - Henderson - Allen - Moreno

Coutinho - Sterling

Sturridge

Jeg håper i alle fall vi unngår omkamp. Kampprogrammet er allerede for tett.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Sterling ikke klar for kveldens kamp (ref. Liverpool.no)

Da regner jeg med Ibe tar HVB og Lazar plassen bak spiss, der han EGENTLIG trives best (selv om han har vært god som HVB og)

EDIT: Eller Lallana.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Da regner jeg med Ibe tar HVB og Lazar plassen bak spiss, der han EGENTLIG trives best (selv om han har vært god som HVB og)

Ibe er cup-tied. Det ryktes at Balo starter i dag, og at Sturridge hviles. Dette er den ene av de tre gjenstående turneringene vi er med i, som bør nedprioriteres. Håper derfor at vi hviler noen spillere og eksperimenterer litt med laguttaket. Lovren inn i trebackslinja og Can opp for å se hvordan det fungerer nå som både Gerrard og Lucas er ute, hadde vært fint. Coutinho kan hviles, så kan Lallana få spille.

Lenke til kommentar

Ibe er cup-tied. Det ryktes at Balo starter i dag, og at Sturridge hviles. Dette er den ene av de tre gjenstående turneringene vi er med i, som bør nedprioriteres. Håper derfor at vi hviler noen spillere og eksperimenterer litt med laguttaket. Lovren inn i trebackslinja og Can opp for å se hvordan det fungerer nå som både Gerrard og Lucas er ute, hadde vært fint. Coutinho kan hviles, så kan Lallana få spille.

Ibe er cup-tied, ja. Stemmer. Håper ikke vi nedprioriterer FA-cupen, og det tror jeg ikke heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

3-4.PLACE

Europa league

Fa. Cup

I den rekkefølgen

Vært gøy for Steven Gerrard om liverpool vant fa-cupen, men å vinne el er viktigere. Hadde vært sweet om United endte på fjerde og liverpool vant el. Men helst og best om liverpool kom på topp 4

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Vært gøy for Steven Gerrard om liverpool vant fa-cupen, men å vinne el er viktigere. Hadde vært sweet om United endte på fjerde og liverpool vant el. Men helst og best om liverpool kom på topp 4

En eventuell seier i EL vil ikke ha noen påvirkning på Champions League-plassene i PL.

• The maximum number of clubs from one association that can qualify for the UEFA Champions League is increased to five.

http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/news/newsid=2137611.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...