Tunky Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) VS FA-Cup 14.02.15 - 18:30 Selhurst Park Vises på: TV2 Sport Premium & TV2 Sumo Etter en deilig sliteseier mot Tottenham er det klart for kvartfinale i FA-cupen. Dette blir en tøff kamp, da Crystal Palace har overraskende god statistikk mot oss på hjemmebane. De siste sju kampene på Selhurst har endt med 3 seire, 2 uavgjort og 2 tap for Palace. Sist vi vant på Selhurst Park var i 1997(!). Endret 10. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 La Pardew få seg en smekk på pungen her, please. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg håper Newcastle gruser Palace i morgen, men det skjer vel neppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Alan må jekkes ned Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Dersom man skal drive gjettelek igjen: Mignolet Can - Skrtel - Sakho Ibe - Henderson - Allen - Moreno Coutinho - Sterling Sturridge Jeg håper i alle fall vi unngår omkamp. Kampprogrammet er allerede for tett. Endret 13. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg håper Newcastle gruser Palace i morgen, men det skjer vel neppe.Det skjedde (nesten). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Sterling ikke klar for kveldens kamp (ref. Liverpool.no) Da regner jeg med Ibe tar HVB og Lazar plassen bak spiss, der han EGENTLIG trives best (selv om han har vært god som HVB og) EDIT: Eller Lallana. Endret 14. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Vil se sturridge og balotelli sammen. Begge trenger spilletid og confidence -boost. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Det er sant, og jeg er helt enig.. Håper egentlig på det under. Coutinho var ikke så fantastisk i forrige kamp og trenger nok noe hvile snart. Lazar - Hendo - Allen - Moreno Lallana Balotelli - Sturridge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Da regner jeg med Ibe tar HVB og Lazar plassen bak spiss, der han EGENTLIG trives best (selv om han har vært god som HVB og) EDIT: Eller Lallana. Ibe er cup-tied. Det ryktes at Balo starter i dag, og at Sturridge hviles. Dette er den ene av de tre gjenstående turneringene vi er med i, som bør nedprioriteres. Håper derfor at vi hviler noen spillere og eksperimenterer litt med laguttaket. Lovren inn i trebackslinja og Can opp for å se hvordan det fungerer nå som både Gerrard og Lucas er ute, hadde vært fint. Coutinho kan hviles, så kan Lallana få spille. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Da regner jeg med Ibe tar HVB og Lazar plassen bak spiss, der han EGENTLIG trives best (selv om han har vært god som HVB og) EDIT: Eller Lallana. Ibe er cup-tied. Det ryktes at Balo starter i dag, og at Sturridge hviles. Dette er den ene av de tre gjenstående turneringene vi er med i, som bør nedprioriteres. Håper derfor at vi hviler noen spillere og eksperimenterer litt med laguttaket. Lovren inn i trebackslinja og Can opp for å se hvordan det fungerer nå som både Gerrard og Lucas er ute, hadde vært fint. Coutinho kan hviles, så kan Lallana få spille. Ibe er cup-tied, ja. Stemmer. Håper ikke vi nedprioriterer FA-cupen, og det tror jeg ikke heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) 3-4.PLACE Europa league Fa. Cup I den rekkefølgen Vært gøy for Steven Gerrard om liverpool vant fa-cupen, men å vinne el er viktigere. Hadde vært sweet om United endte på fjerde og liverpool vant el. Men helst og best om liverpool kom på topp 4 Endret 14. februar 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Kommer ikke fjerdeplassen til CL hvis vi vinner EL? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Nei. Eller jo :-P Endret 14. februar 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Vært gøy for Steven Gerrard om liverpool vant fa-cupen, men å vinne el er viktigere. Hadde vært sweet om United endte på fjerde og liverpool vant el. Men helst og best om liverpool kom på topp 4 En eventuell seier i EL vil ikke ha noen påvirkning på Champions League-plassene i PL. • The maximum number of clubs from one association that can qualify for the UEFA Champions League is increased to five. http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/news/newsid=2137611.html Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Får femteplass CL om en av de engelske klubbene på topp 4 i PL skulle vinne CL eller EL? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Nei tror ikke det. Da blir det bare topp 4 mener jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 De skal vel ha inn så-og-så mange lag til gruppespillet, så om et lag blir kvalifisert gjennom å vinne EL/CL og det laget også kvalifiserer seg gjennom ligaspill må jo noen ta over den ene plassen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Ta plassen til Molde, kommer ikke til å kvalifisere seg uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå