Kalevala Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Ang. å sløse bort stemmen sin: Når vi gir vår stemme, stemmer vi i tillegg til partiet vi velger også på demokratiet vårt. Derfor er ingen stemme bortkastet. Hvis ingen stemte, hvordan ville det sett ut da? 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Et demokrati fungerer kun om 50 % eller flere stemmer, så jeg håper for Guds skyld at folk fortsetter å stemme, selv om det er blankt. Men OT: Det finnes en mengde av tester å ta for å finne ut av hvilket parti som passer deg best. Har du prøvd det? 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Ang. å sløse bort stemmen sin: Når vi gir vår stemme, stemmer vi i tillegg til partiet vi velger også på demokratiet vårt. Derfor er ingen stemme bortkastet. Hvis ingen stemte, hvordan ville det sett ut da? Da hadde politikerne fortsatt styrt, men i det minste ville grunnlaget for deres påståtte legitimitet være klar. Dog, på den annen side ville de, lenge før det gikk så langt, tvunget oss til å stemme ved lovpåbud om å avlegge stemme ved valget, med diverse straffereaksjoner for de som unnlater å legitimisere deres styre. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 du er en klassisk hipster, du vil lykkes, men ikke på bekostning av andre.... 1 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Når jeg har størst sjanger til å lykkes? Når jeg tråkker på mine arbeidere, behandlet dem som dritt og må ansette nye folk hele tiden? Eller når jeg behandlet mine arbeidere med respekt, oppfordrer dem til å tenke nytt og gir dem "eierskap" til jobben de gjør? Rart hvordan folk tror vi befinner oss veldg tidlig i den industrielle revolusjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Dersom du eier et firma hvor du behandler dine arbeidere som dritt, da vil du fort ende opp i en situasjon hvor ingen fornuftige mennesker ønsker å jobbe for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå