Gå til innhold

Blir dratt mellom forskjellige parti..hjelp!

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg heter Trond, er 37 år gammel og søker etter et parti.

Vel. Jeg er en med meninger som egentlig ikke passe noe parti. Jeg elsker kapitalisme men har en ting for kommunismen også. Jeg elsker at folk lykkes men hater at "arbeiderne" blir trakket på, som i de fleste tilfeller for at de rike skal lykkes så må arbeiderne lide. Så jeg er på søken etter et parti som passer meg. Men elsker velferdsnorge, men ser på feks Cuba med sine veldig bra ordninger. Finnes det et parti for en som meg? Et parti som fyller alle mine behov?

Kan jo fortelle litt mer om meg selv.

Hater religion, muslimer som kristne osv, religion burde vert fjernet fra verden for lenge siden. Mener at verden hadde sett bedre ut uten religion og penger.

Men hadde det ikke vert for utvikling i vesten så hadde verden sett ennå verre ut. "Vesten må dele med den øvrige verden" får jeg stadig høre. Men hadde den rike verden delt alt med den "fattige" verden så hadde jo økonomien gått til grunne. Å gi bort penger skaper ikke rikdom i verden.

Så nå må dere hjelpe meg. Finnes det et parti som KANSKJE følger noen av de verdiene jeg bryr meg om? Vet at det er mange stemmefiskere som finkjemmer Diskusjon. Men gi meg ei god reklame og jeg skal vurdere.

Endret av AngryPork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer. Du er for moden og reflektert til å unngå å gå i fellen med å bli overbegeistret for et parti og støtte blindt alt de står for.

Fortsett sånn.

PS: Du kan fremdeles jobbe med politikk hvis det er det du skulle ønske, bare vær klar for alle kompromissene du må inngå med din egen samvittighet og vær realistisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hallo. Jeg heter Trond, er 37 år gammel og søker etter et parti.

Vel. Jeg er en med meninger som egentlig ikke passe noe parti. Jeg elsker kapitalisme men har en ting for kommunismen også. Jeg elsker at folk lykkes men hater at "arbeiderne" blir trakket på, som i de fleste tilfeller for at de rike skal lykkes så må arbeiderne lide. Så jeg er på søken etter et parti som passer meg. Men elsker velferdsnorge, men ser på feks Cuba med sine veldig bra ordninger. Finnes det et parti for en som meg? Et parti som fyller alle mine behov?

Du høres jo ut som en sosialdemokrat eller en Sv tilhenger

Lenke til kommentar

Slik er det vell med de aller fleste? Det er vanskelig å finne et parti, fordi det er så og så umulig å være helt enig med ett parti. Alle partier har negative og positive sider. Man må bare velge det partiet som har mest positivt ved seg.

Er man 100% enig med et parti, så vil jeg si det er et faresignal. Da følger man en ideologi, og ingen ideologi er feilfri.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man burde alltid stemme blankt kontra og ikke stemme i det hele tatt for demokratiets beste.

Enig med trådstarter i det meste her og er like forvirra selv, detter vel ned på AP til slutt selv om det er ett hav (ihvertfall en stor innsjø) av ting jeg ikke kan si meg enig i med dem også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Til alle som ikke vet hva de skal stemme: husk at det finnes også parti som ligger under sperregrensen. Man MÅ ikke stemme på et av Stortingspartiene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Carl Ivar Hagen var en mester i markedsføring. Han hadde nærmest klippekort i NrK som han selv kalte ArK og dermed kunne han ta FrP til rundt 30 % oppslutning i partiets glansdager. Det var NrK og Hagens evner i markedsføring som bidro til FrPs vekst.

I dag er FrPs leder og deres ministre lavmælte og unngår debatt. Kun Per Sandberg er seg selv.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...