Gå til innhold

Musikktips til ein gammal mann

Knut Lavngard

Anbefalte innlegg

Eg er oppvaksen på 60-talet og har holdt meg til musikk frå den tidsperioden i alle år, det nyaste eg har spelt regelmessig kan vel seiast å vera Stones med Exile on Main St. frå 1971.

Men så fekk eg iPod til jul, og vart "prakka på" noko musikk av den yngre generasjon. Eg fekk med komplett samling av følgjande tre band:

-Kent

-Iron Maiden

-Radiohead

Eg byrja med Kent, og må innrømma at det var eit einaste "gjesp" fyrste gongen eg hørte gjennom alt, men tok så for meg album for album og hørte på 10-15 gongar gjennom kvart, og det vaks på meg. Tilsvarande med dei to andre banda, og må seia at eg tykte svært godt om alle desse tre banda.

I ettertid har eg hatt lyst til å sjekka ut fleire band frå etter "mi tid", og har også prøvd Pink Floyd, dei fire albuma frå Dark side of the moon til The Wall, men ikkje heilt frelst enno.

Nokon som kan komma med nokre tips til noko dei trur eg kan lika, i nokolunde same kategori? Alt frå 70-talet fram til i dag. Helst større, kjente band/artistar, ikkje på jakt etter obskuritetar!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Opeth - Heritage og Pale Communion

Haken - The Mountain

Katatonia

Tesseract - Altered State

Cynic - Traced In Air

mulig du må prøve en del på disse

Lenke til kommentar

Porcupine Tree må du prøve. Albumet "In Absentia" er en god start.

Bandet Coldplay er et annet forslag. De slo gjennom med albumet "Parachutes", du kan jo starte der.

Ellers skjer det jo en del hjemme også. Har du hørt om Madrugada? Prøv albumet "Industrial Silence".

Lykke til! Det har kommet ut masse bra musikk siden sekstitallet! :-)

Lenke til kommentar

Van Morrison

Rush

Hall & Oates

Abandoned Luncheonette (1973)

Talk Talk

The Color of Spring (1986)

Spirit of Eden (1988)

Laughing Stock (1991)

It's My Life (1984)

The Party's Over (1982)

Mark Hollis - Mark Hollis (1998)

Endret av FrankZito
Lenke til kommentar

Dire Straits er jo helt konge - Sjekk ut Brothers in arms.

Queen og Freddy Mercury er heller ikke til å komme utenom.

Eric Clapton

Paul Simon har mye bra - sjekk ut Graceland og The Rythm of the Saints (begge album)

Foo Fighters - The Colour and the Shape, Foo Fighters, There is nothing left to loose

Nirvana - MTV Unplugged in N.Y er ganske bra

Om du kunne tenke deg noe litt annerledes har jo Infected Mushroom mye kult, låtene Heavyweight, Never Mind og Never Ever Land feks.

Moby har mye bra - Play, 18 og Hotel er kule album

Toto kan være verdt å sjekke ut.

Santana har noen rå låter

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har noe av anbefalingene falt i smak ? :)

Eg liker å ta ein ting om gongen, men kjem nok til å sjekka ut det meste av det folk har vore så snille å anbefala :)

Foreløpig er det Foo Fighters det går i. Har høyrt dei tre første albuma ca. 20 gonger kvar no, og er godt nøgd. Ikkje like godt nøgd med dei to neste albuma dog.

Lenke til kommentar

Foo Fighters - The Colour and the Shape, Foo Fighters, There is nothing left to loose

Korleis vurderer du resten av katalogen til Foo Fighters? Liker dei tre første veldig godt. Dei to neste tykkjer eg er meir ujamne, sjølv om eg ikkje har hørt nok på dei enno. Har ikkje høyrt dei som kjem etter det igjen foreløpig.

Lenke til kommentar

Korleis vurderer du resten av katalogen til Foo Fighters? Liker dei tre første veldig godt. Dei to neste tykkjer eg er meir ujamne, sjølv om eg ikkje har hørt nok på dei enno. Har ikkje høyrt dei som kjem etter det igjen foreløpig.

Så gøy at de falt i smak!

Personlig er de tre albumene jeg listet over her mine favoritter. Men de tre neste, One by One, In your Honor og Echoes Silence Patience and Grace, følger ikke så langt etter.

Spesielt In your Honor har jeg hørt en del på, jeg syns de får til den rolige og akustiske delen ganske bra. Låten "A cold day in the sun" hvor trommisen, Taylor Hawkins, har vokalen - liker stemmen hans veldig godt.

Du kan også sjekke ut Skin and Bones som er et live album. Meget innafor det også, men noe helt annet enn hva du har hørt gjennom hittil.

Det nyeste, Sonic Highways, syns jeg ikke noe særlig om egentlig. Og Wasting Light vokste på meg etter å ha hørt det gjennom en god del ganger, men jeg syns fortsatt det er de eldste albumene som er best.

(Hvis du skulle føle for å sjekke ut mer av Taylor Hawkins, så har han et sideprosjekt som heter 'Taylor Hawkins & the coattail riders' hvor han spiller trommer og har vokal)

Har du hørt på noe av Nirvana?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...