Ludvig86 Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 God kveld!Jeg har den siste tiden hatt problemer med at den "badeballen" dukker opp og spinner som en glad bikkje på parkettgulv.Det skjer titt og ofte når jeg scroller på nettsider (bruker FireFox). Og når jeg er inne på diverse programmer. Den starter å spinne, så fortsetter maskinen å fungere. Dette har begynt å irritere meg. Noen som kjenne til problemet og har en løsning på det?Takker for alle innlegg! Lenke til kommentar
Seen Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Låser programmet seg, eller kan du fortsette å bruke macen som vanlig mens badeballen er der? Sjekk aktivitetsmonitor (søk i spotlight cmd + mellomrom) samtidig som badeballen dukker opp og se om prosessoren jobber unormalt mye, hvordan RAM-bruken ligger an og om det er stor aktivitet på harddisken. 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Takk for svar!Jeg må bare vente til "badeballen" har gjort seg ferdig før jeg kan gjøre noe igjen. Men takk for tipset, jeg skal prøve å sjekke akitvitets-monitoren Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Får bare opp dette søkefeltet når jeg trykker "cmd" + "space" Lenke til kommentar
Seen Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Du kan bare begynne å skrive når det søkefeltet kommer opp Skriv "aktivi" så kan du bare trykke enter når Aktivitetsmonitor dukker opp! 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2015 Ser der ja! Trodde det va akitvitetsmonitoren som skulle dukke opp når jeg trykken inn den kommandoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå