Feexy Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Fikk melding om at en ny driver fra nvidia var lansert fra geforce experience, men når jeg prøver og åpne programmet får jeg denne meldingen: Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Huff da. Da tror jeg det beste er å gjøre det manuelt, last ned oppdateringspakkene via Nvidia sine hjemmesider og sørg for å legge inn ny versjon av Geforce Experience. Husk også at før nye drivere legges inn skal de gamle fjernes grundig , bruk gjerne et verktøy for dette for å være sikker på at alt forsvinner også fra registeret. Nvidia er dessverre kjent for å ha stabile og gode drivere så svært få har lært seg triksene som skal til for å ha minst mulige problemer med skjermkortdriverne. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Husk også at før nye drivere legges inn skal de gamle fjernes grundig, bruk gjerne et verktøy for dette for å være sikker på at alt forsvinner også fra registeret. Nvidia er dessverre kjent for å ha stabile og gode drivere så svært få har lært seg triksene som skal til for å ha minst mulige problemer med skjermkortdriverne. Treexys Driver Fusion. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Nå har Nvidia fikset problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå