knokle_85 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg lurer på hvor mange som bruker designet til xp. Selv har jeg skiftet til windows standard, og standard start meny. Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg lurer på hvor mange som bruker designet til xp. Selv har jeg skiftet til windows standard, og standard start meny. Samme som deg.. Har også bytta ut allt ikoner på skrivebordet, slik som gamle win 9x, el 2k ser ut.. Mye finere, ... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg bruker StyleXP. Da finnes det så mange forskjellige stiler å velge mellom. Nå for tiden bruker jeg en iTunes-stil. StyleXP finner man hos http://www.tgtsoft.com/ Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg bruker standard WindowsXp temaet Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg bruker xp looket,sølv farget Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Bruker StyleXP med ChaNinja theme... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ingen ikoner på skrivebordet Reluna theme. Bruker StyleXP til det. og Reluna bakgrunn... Og standard XP startmeny, men eget oppsett med programmer som visest.(de jeg bruker mest) Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Bruker en patchet uxtheme.dll og Studio28 temaet! Lenke til kommentar
pian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kjører classic jeg. Men det er kanskje fordi jeg har en laptop med 1024x768 Ellers er temaene fra Studio28 veldig bra! Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ' date='05/11/2003 : 10:41'] Jeg bruker xp looket,sølv farget me 2 Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg bruker vanlig 2k style men StyleXP så litt heftig ut *grin* ergo Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ' date='05/11/2003 : 11:41'] Jeg bruker xp looket,sølv farget Jepp, samme her. (men med sort bakgrunn) Lenke til kommentar
mozz Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 StyleXP hadde jeg faktisk aldri hørt om før. Det skal prøves. Et spørsmål til dere som bruker det: Fungerer det knirkefritt eller er det mye bugs og sånt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 StyleXP hadde jeg faktisk aldri hørt om før. Det skal prøves. Et spørsmål til dere som bruker det: Fungerer det knirkefritt eller er det mye bugs og sånt? Fungerer uten problemer. Men du må laste ned SP1 versjonen dersom du har SP1 installert... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Bruker StyleXP med ChaNinja theme... Samme her. Har brukt utalligt mange skins, men det er nok det beste jeg har prøvd hittil Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 brukte lenge ein Longhorn skin, men etter at eg reinstallerte bruker eg XP skin. Det er behagelig. Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Classic her. Standard XP er jo _grusom_. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 classic look er ofte undervurdert.. er jo forferdelig pent om du tenker deg om.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vel mulighetene i XP er mange. Dersom du ikke liker standard XP look så er det bare å skaffe seg Style XP. For å se hva du kan gjøre med XP så er det bare å sjekke denne tråden hos neowin.net: http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=112281 Hver måned postes det nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå