jodaneida Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive dette sterke ubehaget, men jeg har altså vondt i lysken. Har hatt det et par dager nå og litt usikker på hvordan jeg fikk det. Har en følelse av at det kom etter jeg trente litt tungt på den maskinen hvor du sitter i en stol og presser lårene sammen. I allefall. Ubehaget har kommet mer gradvis føler jeg, og etter å ha hatt en innedag kjenner jeg det ekstra godt. Har og lagt merke til når jeg er på volleyball at hofta mi kjennes stiv ut og litt ubehagelig når jeg løper mellom. Er det såkalt strekk jeg har fått? og hvordan få det bort? Lenke til kommentar
Dipit Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 For min del høres det rett og slett ut som om du er støl (Delay onset muscle soreness) dette er på sitt værste 1-2 dager etter trening, og blir gradvis bedre. hvor lenge siden er det du trente? er det på begge sider, eller bare en? Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 For min del høres det rett og slett ut som om du er støl (Delay onset muscle soreness) dette er på sitt værste 1-2 dager etter trening, og blir gradvis bedre. hvor lenge siden er det du trente? er det på begge sider, eller bare en? Hehe, jeg vet nok hvordan det er å være støl, og det er nok ikke det trener regelmessig seks ganger i uka. Har unngått stor belastning på lysken og tøyd lett ut, virker som det hjelper Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Lyskestrekk kan sitte ganske lenge i, og er ubehagelig. Bør gå over av seg selv etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå