Gå til innhold

Sier opp One Call. Trenger ny operatør i Telenors nett.

Anbefalte innlegg

Kan dessverre ikke ha One Call lengre. Bor i nord, og det holder ikke med Edge i 2015. Trenger derfor abonnement hos ny operatør som bruker Telenors nett. Telenor er uaktuell da jeg anser dem som norges dårligste servicebedrift.

Vil ha mest mulig GB for minst kroner. Og ringe gratis også til Norden. Fri bruk av Bank-Id på mobil.

Skal ha 2 abonnement. Begge må ha minimum 1 GB data. Det ene helst mer. Kanskje så mye som 3 eller 5 GB.

Tar jeg feil, eller sitter jeg da igjen med 2 alternativer? Talkmore og Chili?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg kan absolutt anbefale talkmore. Om jeg verver deg så får du også to mnd gratis. Veldig god kundeservice og Telenor nett.

Edit: Om du vil verves er det bare å bestille via linken: http://vervekampanje.talkmore.no/?utm_source=aftenposten&utm_medium=banner&utm_campaign=bannergenerator&nummer=94299495

Eller oppgi 94 29 94 95 under bestilling på side 2.

Endret av MrAvionics
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hei! Jeg kan absolutt anbefale tilkomme. Om jeg verver deg så får du også to mnd gratis. Veldig god kundeservice og Telenor nett. Om det er aktuelt så gi en liten beskjed så skal du få verve info! :D

Tilkomme? Er det et nytt selskap?

Hva med Xito. Sjekk prisene dems.

Lenke til kommentar

Kan se ut som Talkmore blir mest gunstig. Ene abo. er til meg, det andre til min datter. Tenker da på såkalt Family+, for å spare inn 30,- kroner pr. abo.pr.mnd.

Da kan jeg ha ett 1000mb for 169,- og ett 5000mb for 269,-. Og i tillegg både ringe og melde gratis til Norden. Kan ikke se at hverken Xito eller andre matcher det.

MrAvionics jeg skal sjekke litt med Talkmore først. Tenker da på hvordan det blir med verving på evt begge abo. Og hvordan det blir med Family+.

Lenke til kommentar

Talkmore er bra. Hvis du bruker verve-trikset, får både ververen og den vervede 2 måneder gratis om jeg husker riktig. Det kryr av Talkmore-kunder på forumet som gjerne vil verve deg. Jeg kan ikke, for jeg har en annen operatør.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1642079

Dette er verve-tråden.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Kan se ut som Talkmore blir mest gunstig. Ene abo. er til meg, det andre til min datter. Tenker da på såkalt Family+, for å spare inn 30,- kroner pr. abo.pr.mnd.

Da kan jeg ha ett 1000mb for 169,- og ett 5000mb for 269,-. Og i tillegg både ringe og melde gratis til Norden. Kan ikke se at hverken Xito eller andre matcher det.

MrAvionics jeg skal sjekke litt med Talkmore først. Tenker da på hvordan det blir med verving på evt begge abo. Og hvordan det blir med Family+.

Du kan bli vervet av en for eksempel meg (41192665) for så å verve deg selv. De to gratis månedene gjelder den andre og tredje måneden av abbonementet. Du vil få fire måneder gratis som du bør bruke på det dyreste abbonementet.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg kan absolutt anbefale tilkomme. Om jeg verver deg så får du også to mnd gratis. Veldig god kundeservice og Telenor nett. Om det er aktuelt så gi en liten beskjed så skal du få verve info! :D

Tilkomme? Er det et nytt selskap?

Hva med Xito. Sjekk prisene dems.

Her var det auto correct på mobilen som slo inn !!

Endret av MrAvionics
Lenke til kommentar

Hvorfor si opp når det kommer 4g til store deler av nordnorge allerede i sommmer?

Får eventuelt bytte tilbake da. Savner selv å kunne streame musikk i bilen med spotify, som gikk fint med telenor sitt nett, men som ikke går på netcom sitt.

Lever jo omtrent gratis frem til sommeren på talkmore med vervekampanjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå byttet til Talkmore. Får vel de nye simkortene i løpet av noen dager. Kommer ikke til å gå tilbake til One Call. NetCom holder ikke mål i nord. Punktum. Litt sent å komme med 4G til sommeren. Jeg hadde NetCom for en del år siden, men da jeg etter huskjøp ikke hadde mobildekning i mitt eget hus, nesten midt i sentrum av by med 18-20000 innbyggere, DA hadde jeg fått nok. Dette var i 2006/2007. Latterlig dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...