aklla Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) fikk, som mange av dere sikkert har fått, en venneinvitasjon til expert, men de er veldig sparsommelige med informasjonen. Noen som vet hvordan dette funker? Står ingen konkrete tilbud eller priser, kun at det er ansatte-priser på det... Endret 10. februar 2015 av aklla 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Hmm ser jeg har fått mail om dette også. Får ta en tur innom å høre om det er noe som det i det hele tatt er noe billigere, frykter at det ikke er rare "tilbudet". Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Misstenker at man må gå å sjekke prisen på hver vare også, noe som gjør det vanskelig å finne ett ok tilbud. Tviler på at det er så bra som det virker som, ettersom nettbutikker gjerne er en del billigere uansett... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Hmm. Lurer på om det kan være noen kroner å spare på en PS4. Noen som vet om den selges med fortjeneste i det hele tatt? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Det er veldig stor variasjon på fortjenesten på de ulike varene, så det er ingen annen måte enn å søke opp prisen på hver enkelt vare. De ansatte pleier dog å ha en ganske grei oversikt over hvilke varer de tjener godt på og ikke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Med andre ord, så må man følges av en ansatt for å finne priser. Høres slitsomt ut i lengden om man ikke vet akkurat hva man skal ha... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Eller man kan finne produkter man er interessert i, og spør de ansatte om produktene man har sett seg ut. De ansatte bruker kort tid å slå det opp i systemet, men å følge etter kunden og slå opp hvert produkt kunden peker på går ikke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Problemet er når man ikke vet hva man skal ha Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Du er mann, ikke sant? Jeg trodde det bare var damer som gikk på shopping kun for shoppingens skyld, uten å på forhånd ha bestemt seg for noe konkret de skal kjøpe. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Elektronikk vs annet dritt jenter kjøper Men, joda, oftest noe konkret jeg skal ha, så tar meg en runde rundt og ser om det er noe jeg "trenger" før jeg betaler, er vel innafor det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Er jo bare å spørre, men er det data, tele eller gaming så er det relativt lite (hvis noe i det hele tatt) å hente. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Elektronikk vs annet dritt jenter kjøper Men, joda, oftest noe konkret jeg skal ha, så tar meg en runde rundt og ser om det er noe jeg "trenger" før jeg betaler, er vel innafor det? Jeg har ikke satt meg inn i tilbudet, men kan ikke tenke meg at det skal være noe problem. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Da jeg jobbet i bransjen var det kun Nintendo-konsollene vi tjente noen kroner på. De andre gikk omtrent i null. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Klart det er rabatter, men ja de er mindre en før da nye expert konkurrerer med elkjøp nå. På tilbehør er det masse, ofte over halv pris. for eks lader til mobil, 51% rabatt ol. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Fikk beskjed om at utsalgsprisen på PS4 var lavere enn om man regnet ut perspris på vanlig måte. Det var vel egentlig som forventet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Vurderte å stikke innom og kjøpe Z3 Compact, men leste på Facebooksiden at ansattprisen var dyrere enn vanlig pris. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Samme med noen SSD Det betyr ikke at det er dårlige rabatter, det betyr bare at du som forbruker får billige varer, dvs priskrig som kundene vinner på / selge med tap. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Det er sikkert sant, men det er allikvel et tulletilbud når de lokker med personalpriser som er høyere enn normal pris. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Lite gjennomtenkt kampanje som skuffer like mange som den gleder. Lenke til kommentar
BennyBeGood Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Vel, var innom Expert i dag, i håp om å gjøre et bra kjøp på ny GoPro. Må si jeg ble skuffet. Når et produkt som er priset til nesten 4000 kroner, viser seg å kun gi en personalrabatt på 7 - SYV ! - kroner, kan de like gjerne la være å ha denne kampanjen for min del. Prisjakt.no viser at til og med XXL selger dette kameraet nesten 700 kroner billigere, så da handler vi heller der i morgen... Mulig andre produkter gir en grei rabatt, men greia med denne kampanjen er at du må vite hva du er ute etter, og få betjeningen til å sjekke rabatten på hvert enkelt produkt. Noen som har gjort noen gode kjøp på andre varer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå