Hansen83 Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Har fått et eller annet på dataen som gjør at websearches automatisk legger seg som startside i internet explorer. Jeg klarte å fjerne det fra Google Chrome, men ikke Internet Explorer. Noen tips om hvordan jeg kan fjerne det og er det farlig? Lenke til kommentar
fjs Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Se etter plugins/addons/search settings i IE. Samt sjekk i add/remove programs om du finner noe fishy der. Kjør også en virus scan (f.eks malwarebytes) Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Har gjort alt dette. Fulgt en del oppskrifter på nettet om hvordan å fjerne det. Andre tips? Ser ut til at jeg ikke kan avinstallere Internet Explorer for så å evn reinstallere det igjen? Lenke til kommentar
fjs Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 IE er bygd inn i Windows, så det blir vanskelig ja. Husker du når du fikk det? System Restore? (Hvis det plager deg veldig) Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Se på kontrollpanel og avinnstaler ett program, let etter noen programmer med bob bob navn Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Har vært innom kontrollpanel og avinstallert alt mistenkelig. Websearches lå der før. Fikk det som sagt vekk fra Chrome, men ikke IE. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Prøv en runde med Malwarebytes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg er usikker på hva du mener med websearches da jeg ikke snakker norsk engelsk. Du mener ikke loggen. CTRL+Shift+Del fjerner ihvertfall den. Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Har ikke funka. Har fått endra startadresse inne i IE - Alternativer, men websearches popper likevel alltid opp. Er det ikke mulig å avinstallere IE altså? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Helt siden ie7 har man kunne tilbakestille den til default. Her er hvordan det gjøres med ie11 http://windows.microsoft.com/nb-no/internet-explorer/reset-ie-settings#ie=ie-11 Og http://support2.microsoft.com/kb/923737/nb-no Har du prøvd det. Du nevner ikke os/ie versjon Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 12. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2015 Som regle funker det som syar03 sier. Funka for meg med tilbakestilling til standardinnstillinger, enten det eller så var det noe ip change greier Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2015 Fikk det vekk ved å følge disse: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå