Schreiber Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Pre-Load tror jeg også utgår. Spillet er ca 1,5GB å laste ned. Sliter med tregt internett, så 1.5GB vil ta noen timer å laste ned. Får nok ikke spilt før på onsdag. Lenke til kommentar
ThomasJL Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Dette kan bli gøy! Pre-orderet tidligere idag, kunne ikke la være etter å sett noen streams. Blir kult med height-maps, kartverket har nøyaktig data for Norge! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ikke verst, men den fra New York så ganske hakkete ut. Uansett blir det rått med gode heightmaps. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Blir det i natt klokken 2, man kan laste ned og spille? eller blir det i morgen klokken 19? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Blir det i natt klokken 2, man kan laste ned og spille? eller blir det i morgen klokken 19? Kl. 19. Se Release FAQ. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 En interessant video om trafikk flyt: Av det jeg har sett av Quill18 sin live stream så er ikke trafikklys spesielt effektivt med tanke på god trafikk flyt. Ser også ut til bilene trenger å bli litt smartere i trafikken, forhåpentligvis blir dette optimalisert og patchet etter hvert. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Hmm, NYTTIG<--! (Link til nedtellingsklokke) liten eddit; men ja gleder meg no sykt, eneste som kunne vært litt kult hadde vært no multiplayer (typ slik som på SimCity) Endret 9. mars 2015 av Woltox Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Var det mange som faktisk spilte multiplayer i SimCity? Mener å huske side opp og side ned med klaing over at det skal være single-player? Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 SimCity hadde jo bare multiplayer, så man hadde vel ikke så mye valg? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Prøvde SimCity med noen venner - men det var plent umulig å samarbeide i særlig grad. Pengegaver kom aldri, eller alt for seint f.eks. Og når man bygde ting som skulle gagne hele regionen, som f.eks. et universitet eller samarbeide om en 'great work' så fungerte ikke overføringen av ressurser godt nok. Jeg kunne overføre titusenvis av enheter aluminium og det ville hos meg stå at det ikke trengtes mer - mens de andre sendte ut all sin aluminium også for å fylle på kvoten som skulle til. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Spillet er 3 GB (ingen pre-load) og lanseres kl. 18 på Steam. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) 18 GMT da, antar jeg. Norge er 18 +1 GMT. Eller 19 CET om du vil, og helt i tråd med tidspunktet andre spill blir tilgjengelig. Endret 10. mars 2015 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Var det mange som faktisk spilte multiplayer i SimCity? Mener å huske side opp og side ned med klaing over at det skal være single-player? Eller husker jeg feil? Var vel Multiplayer-only, men du kunne spille på en privat-"server". Så sånn sett, singleplayer også. Greia var dog at man måtte være tilknyttet internet for å spille. EA sa at det var umulig å spille uten konstant Internet-tilgang. Så, noen dager etter release, var det noen som cracket det slik at det var mulig å spille off-line. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Vi så hvor mye det kostet for singleplayer-opplevelsen å skulle ha multiplayer i SimCity. Jeg kan ikke fatte og begripe at folk ennå spør etter multiplayer etter denne flausen. Ikke minst fordi dette er en bitteliten utvikler som må fokusere på de tingene som teller mest, og det er å polere singleplayer-opplevelsen i et erketypisk singleplayer-spill. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 18 GMT da, antar jeg. Norge er 18 +1 GMT. Eller 19 CET om du vil, og helt i tråd med tidspunktet andre spill blir tilgjengelig.Kl 18 norsk tid Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Kl 18 norsk tid When will it go live on March 10th? Expect release late afternoon/evening European time, around or after 19:00 CET. This is unfortunately out of our hands and relies on Steam. http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?841746-Release-FAQ-All-release-questions-go-here Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Kl 18 norsk tid When will it go live on March 10th? Expect release late afternoon/evening European time, around or after 19:00 CET. This is unfortunately out of our hands and relies on Steam. http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?841746-Release-FAQ-All-release-questions-go-here http://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/comments/2yi272/final_answer_game_goes_live_1000_pdt_and_1800_cet/ Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 http://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/comments/2yi272/final_answer_game_goes_live_1000_pdt_and_1800_cet/ Jaså. Derfor er det fint å ta med link. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 [–]TotalyMooParadox 41 poeng 5 hours ago Man, you've completely missed the most important thing. It might go live at a whole other time. That depends on when/if steam press the button. :/ Vi får se - jo før jo bedre uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå