Formula90 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Eg tok et kjapt opptak av plinge lyden som irriter driten av meg. korsen får eg det bort??.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Den kommer jo kun når bygninger oppgraderes. Vet ikke om det går an å skru av. Synes det er en fin lyd jeg, forbinder det med mer velstående by Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Går sikkert an å skru av med en eller annen mod. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Hei. Ser at denne tråden har vært stille den siste tiden. Selv har jeg en tid vært ganske oppslukt av Transport Fever, men tenkte å starte et nytt scenario i Skylines igjen Hadde vært gøy å lage en ganske velfungerende by helt i fra starten. Imidlertid ser jeg jo at mange av modsene eller gjenstandene jeg hadde lagt til å spillet enten er utdatert eller erstattet. Noen her som kunne poste en liten liste over de mest praktiske modsene for å bygge en funksjonell by? Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Noen som har peiling på hvorfor veien synker ned??.... Lenke til kommentar
elborgo Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Min svake PC kjemper i en evig kamp mot de mods jeg prøver å spille med. I går ventet jeg sikkert 15min før jeg gav opp. Det er vanskelig å begrense seg... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Det skader ikke å ha 32GB minne til dette spillet Lenke til kommentar
elborgo Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Det skader ikke å ha 32GB minne til dette spillet Jeg har 8GB DDR 3... det funker greit uten mods. Men det skal ikke mye til før det kneler Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Noen som ser hva jeg gjør feil her? Prøver å få igang ore industri, men får opp at jeg ikke har hovedbygg?.. Men det har jeg jo. Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Ser ut som om du har en liten sone inne i den store. Inne i den lille sonen ligger hovedbygningen din. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå