WhoopWhoop Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Jeg slet i starten i dette spillet, men så løsnet det og byen vokste masse og jeg tjente penger. Plutselig så begynte alle hus å bli fraflyttet og ting bare kollapset. Folk ble syke og døde i ett sett. Jeg aner ikke hva som plutselig skjedde. Det var jo hauger av både sykehus og gravplasser. Til slutt bare døde byen ut. Vel jeg hadde en periode der alle innbyggerene plutselig begynte å dø på rekke og rad, det viste det seg at grunnen var at jeg hadde expansert byen veldig fort så pga alle innbyggerene lever akkurat like lenge fra det øyeblikket dem flytter inn i byen. Løsningen var rett og slett bare å rezone residental zones fra tid til annen så kapasiteten for likbilene ikke blir sprengt, men er absolutt ikke sikker på at dette er ditt problem. Endret 13. april 2015 av WhoopWhoop Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Om du har vanntårn så plukker de opp masse forurensning fra bakken om de ikke er plasser et uforurenset område Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Aftenpostens anmeldelse, bedre seint enn aldri: Jon Cato anmelder Cities: Skylines Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 ’Murica, fuck yeah!! http://en.wikipedia.org/wiki/Frontage_road Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 http://en.wikipedia.org/wiki/Frontage_road Huh? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Han mener du burde hatt parallell vei ved siden av 6-feltsveien din. Mener ikke det helt er riktig, da slike veier er ment for å forhindre at du stopper på motorveien. Men en 6-felt er ikke motorvei, så det trengs ikke. Du kan jo heller ikke bygge langs en motorvei, som gjør at slike parallelle veier er nødvendige. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Det er ikke en motorvei, så jeg ser ikke poenget heller. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Du kunne hatt motorvei Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Han mener 4 stykk McDonalds rett ved siden av hverandre.... Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Aftenpostens anmeldelse, bedre seint enn aldri: Jon Cato anmelder Cities: Skylines Frå kommentarfeltet: Simcity er et fullstendig ubrukelig spill fordi det har urealistiske konsekvenser å fjerne skatt. Selvfølgelig kan en late som at skatt er det samme som vekst i et samfunn fritt for legalisert tyveri, men det bringer bare et nytt problem da ingen rår over størrelsen på veksten i et samfunn uten mafiastat. Når skal súppegjøkene som produserer spill lage et som ikke er fundert på legalisert tvang og tyveri? Liberalister er galne. Endret 16. april 2015 av soleis 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Aftenpostens anmeldelse, bedre seint enn aldri: Jon Cato anmelder Cities: Skylines Frå kommentarfeltet: Simcity er et fullstendig ubrukelig spill fordi det har urealistiske konsekvenser å fjerne skatt. Selvfølgelig kan en late som at skatt er det samme som vekst i et samfunn fritt for legalisert tyveri, men det bringer bare et nytt problem da ingen rår over størrelsen på veksten i et samfunn uten mafiastat. Når skal súppegjøkene som produserer spill lage et som ikke er fundert på legalisert tvang og tyveri? Liberalister er galne. Haha, ja men han skal ha for innlevelse og engasjement Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Mer realisme i bybyggerspill hadde vært helt herlig! "Du ønsker å omregulere et boligområde til industriområde. Estimert saksbehandlingstid: 7 måneder." *5 måneder senere* "Grunnet lang behandlingstid er konsekvensutredningen foreldet, ny utredning må iverksettes før ny saksbehandling kan påbegynnes. Estimert tid til utredning: 4 måneder". 7 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hvor kjøper man Cities Skyline billigst? Fant den for 150 på MPX, men selger vist nok bare til bedrfiter. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 150kr er uten moms da, med moms havner du omtrent det samme som i Steam-sjappa, rundt 200kr. Fint lite å spare på å kjøpe spillet på mer shady plasser, de har priset det veldig fornuftig i Skandinavia, billigere enn både euro og dollar faktisk. Vil du spare 10kr har de det på komplett for 190kr inkl mva... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hvor kjøper man Cities Skyline billigst? Fant den for 150 på MPX, men selger vist nok bare til bedrfiter. Bare meg som stusser på logikken i hvorfor MPX har funnet det lønnsomt og fornuftig å selge Cities: Skylines til bedrifter? Eller er det bare jeg som jobber i et firma der vi ikke spiller Cities: Skylines i lunchpausen? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Konsulentfirmaer, arkitektkontor og sånt har kanskje funnet en ny måte å gjøre ting på Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hvor kjøper man Cities Skyline billigst? Fant den for 150 på MPX, men selger vist nok bare til bedrfiter. Bare meg som stusser på logikken i hvorfor MPX har funnet det lønnsomt og fornuftig å selge Cities: Skylines til bedrifter? Eller er det bare jeg som jobber i et firma der vi ikke spiller Cities: Skylines i lunchpausen? De har vel bare samme varelager som komplett, så de ser ingen grunn til å fjerne ting fra siten. *shrug* Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hvor kjøper man Cities Skyline billigst? Fant den for 150 på MPX, men selger vist nok bare til bedrfiter. Kan sikkert kjøpe fra MPX som privatperson ennå, men husk moms. Den prisen er uten moms. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hvor kjøper man Cities Skyline billigst? Fant den for 150 på MPX, men selger vist nok bare til bedrfiter. http://www.g2play.net/category/15089/cities-skylines-steam-key/ 130kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå