Monica Jansen Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg har gått på sterke epilepsimedisiner i 10 år og mere da jeg var fra barn til tenåring. Dette fordi mamma trodde at når jeg dagdrømte så trodde hun dette var epilepsi. Jeg hadde en tendens til å "falle bort i egne tanker" som barn og da måtte folk ta borti meg avogtil for å få meg ut av tankene. Men senest i 2010 fant nevrologen ut at siden jeg hadde aspergers så er det normalt å ha annerledes aktivitet i hjernen. Men tidligere hadde han satt meg på lamictal som jeg ble psykisk sprø av. Jeg har også blitt satt på sterke antipsykotika som kan gi diabetes og gir overvekt og ekstremt sultefølelse. Det samme gir antidepprisivaen jeg tar. Jeg veier nå godt over 100 kg og er ikke 180 cm høy engang. Jeg er for øyeblikket under skikkelig utredning for å finne ut hva jeg egentlig har. Jeg tror nemlig jeg er feilmedisinert og at det er terapi og ikke medisiner som skal til for meg for å ha det bra. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Vel, du får si i fra hvordan det går - det er jo lov å håpe du ender opp med et mindre sett medisiner (med greiere bivirkninger) til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå