rsun Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg har fire Word-doks, alle lagret hver for seg, som jeg gjerne skulle ha skrevet ut sammen i a 200 eksemplar. Finnes det en snarvei der jeg slipper å måtte åpne og skrive ut hvert dokument, for så å måtte manuelt sortere dem etterpå? Jeg har prøvd å klippe og lime dokumentene sammen, men problemet er at det er så mye grafikk (clipart, bilder) at oppsettet blir rotete. Håper jeg har forklart meg forståelig, og takk for tips. :-) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Så, hvert dokument skal skrives ut i 50 eksemplarer? Du kan eksportere de til PDF, og slå sammen PDF-ene. Da ender du opp med ett dokument som kan skrives ut 50 ganger, og vips! Så har du 200, riktig sortert. 1 Lenke til kommentar
rsun Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Oj, var det så enkelt? Men hvordan kan jeg slå sammen pdf-ene? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Hvis dette skal skrives ut i forbindelse med arbeid er det godt mulig at printeren(e) du ha tilgang til allerede har en form for sortering, og alt du trenger å gjøre er å aktivere det i utskriftsinnstillinger (crtl + P) Sammenslåingen av dokumentet trenger heller ikke å hjelpe. Dersom sortering ikke er valgt er det godt mulig at du får alle eksemplarene av hver side samtidig. Ikke noe av dette er lett å vite uten at printermodell er oppgitt. Endret 10. februar 2015 av Chris93 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Oj, var det så enkelt? Men hvordan kan jeg slå sammen pdf-ene? Bruker du Mac kan det gjøres i Forhåndsvisning/Preview, mens bruker du Windows er det enklest å bruke en nettbasert tjeneste som denne: http://smallpdf.com/merge-pdf 1 Lenke til kommentar
rsun Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Tusen takk for hjelp. Det skal prøves. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå