Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg datet en psykopat?


Anbefalte innlegg

Vel, de færreste her inne er utdannede psykologer, så hvis det er et krav til å kunne svare i denne posten, eller kategorien, så ville det ikke vært aktivitet her.

Det er faktisk mulig å ha et snev av selvinnsikt over egne evner og kunnskaper. Målet er ikke å ha mye aktivitet i en tråd, men å ha gode svar. Svar som dine som er lite nyansert og faktisk direkte feil er helt idiotisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk mulig å ha et snev av selvinnsikt over egne evner og kunnskaper. Målet er ikke å ha mye aktivitet i en tråd, men å ha gode svar. Svar som dine som er lite nyansert og faktisk direkte feil er helt idiotisk.

 

I motsetning til ditt bidrag, som selvsagt drar opp kvaliteten i tråden med flere hakk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Satiriske innlegg som avmasker idiotiske poster er etter min mening en god post.

 

Mens jeg mener det var et dårlig forsøk på satire. Så det hele bunner ned i personlige meninger, merkelig nok...

Vi kan godt fortsette å poste hva vi mener om hverandres poster, men det motstrider jo hele formålet ditt med å trekke opp kvaliteten her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det skulle jeg også til å si... Venninnene dine TS, kan for alt du vet, være missunnelige på orgasmene og all den deilige sexen som du fikk og ikke dem..

Snobbete psykologistudenter som ser på seg selv som for gode til å bli kjæreste med "vanlige" folk vet du,,,,

For å snakke av egen erfaring: Hver gang jeg og min eks kranglet, så ringte hun ofte venninner og forklarte SIN versjon. venninnene tømte selfølgelig bensin på bålet og forsikret henne sikkert om hvor dum og uheldig hun hadde vært, som hadde blitt sammen med meg etc...

Så jeg tror i høy grad at venninnene hennes var med på å ødelegge vårt forhold. Jenter er så jævli dumme sånn.

 

Så da kan dere heller sitte der, single og uten noen kjæreste. Greit det, bli peppermøyer forever...

Så unngår dere alle disse "psykopatene" som er absolutt overalt.

Lykke til med å finne det perfekte, venninnene dine kan sikkert hjelpe deg med det, slik venninnene til min eks kan hjelpe min eks, men oh wait, hun er dønn singel og alenemamma enda hun gitt!!!!

Lykke til!

Lenke til kommentar

Vært borti nogelunde likt som det her! Kjærlighetssorg til månen og tilbake igjen! Kan minne om noen psykopatiske trekk! Han sier det det du vil høre, utrolig flink til å snakke for seg, sjarmerende, får deg til å føle MYE skyld i bruddet, rett og slett fantastisk helt frem til du sitter igjen med tusen spørsmål du ALDRI vil få svar på. Jeg ble manipulert trill rundt.. I det ene øyeblikket var det oss til topps, i det neste ble det aldri noe igjen (pga hans personlige problemer helt opp til halsen) og alt var ødelagt fordi JEG hadde liten toleranse da han zonet helt ut av verden og satte meg på vent mens han stengte alt ute. Verste sorten å komme borti noen som gjør at du fortsatt blir så forelsket, men likevel hater dem for hvordan de bryter deg ned. Ingenting er liksom dems feil.
Føler virkelig meg deg på det her! Det er grusomt. Føler liksom ikke at de eier noen følelser omtrent.
Men diagnose har vi ingen rett til å stille, men uansett så feiler de noe når de holder på slik.
Masse lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...